[[ 2007 年 3 月 19 日 星期一 ]] |
| 19-3-07 |
| 今日返學期待捐血...黃楚芝話第1.2堂會落...
點知等等等...都係冇人黎叫我地..-0-
真係白痴!!!然後小息落去...超多人呢..
wcc又叫返我地上黎先...上返去上堂..-0-
一直等都係冇人叫我地落去..可能因為太多人既關係..
lunch後又再去...今次直頭話冇得捐..真係o哂..
想捐都冇得捐...可憐的A班有心人...
果d姑娘話因為學校要求佢地2點就要收...
所以唔夠時間..-0-好心學校啦..真係白痴到嘔..
借多陣個禮堂俾人又點喎...又唔係有野搞..-0- 唉唉
只好5月跟姐姐去沙田捐lu.../\/\'*]]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
上次出MK拍的...^^ 坐過山車...>~<
 
 |
刊登時間︰2007-03-19 06:50 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|