| >< 琴晚應承左dogdog幫佢買飛(翻生侏羅館..佢地想睇好耐..但都買唔到飛)
不過我並沒有像你說的....為你賣命...敬請留意...!!!!
諗住今朝出去買啦..點知我係照舊起唔到身的..1點先出到去..頂..勁多人
早知唔鬼應承佢....>~< 等左半粒鐘..買左聽晚的..今晚果d都正係得返幾個位..
點解咁多人睇既呢套野..???上左咁多日都仲係咁多人..差唔多場場爆...-0-
買完就等埋姐姐哥哥們去逛街了...都係睇手電+相機
5點幾出左太埔...諗住買電話了N73..(爸爸全力贊助!!!) 我愛你
但係點解總係有D野阻止我同你一齊....首先有哥哥對它的評擊..then再到凌kinkin...
噢my 爸.!!點解點解..點解佢地要咁對我同佢...點解..!???
點解佢地成日講你既缺點....而唔講下你既優點呢...我知道你既優點實多過你既缺點既..哈哈
我揀左你就唔會後悔.....無論佢地點推介d手提俾我都好..冇一個令我心動...就証明我幾咁愛你..哈哈
白痴完畢...
依然要$3850呢..為什麼那麼貴...我真係有衝動去上台...-0-
諗住叫sales拎的時候...又俾我見到d野...又阻止左我地呢一段感情既發展...
不過我相信我地一定能夠再重遇的...嘩卡卡...
所以今天沒有買到了....
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
跟住上左某人家join爸爸跟媽媽...逗了幾封利是....
然後打算去新街市食晚飯...去既其間..撞到個人..噢ya 哈哈..無敵------型.靚.正
果一下真係勁白痴...跟住行下行下又係新街市下面門口見到..呢次真係噢yayaya!!! kai爆
上到去再一次很多人...這次的感覺跟上次有點不同...
因為這都是我很fd的表姐表妹....一樣夠瘋癲...玩得埋..一張枱都唔怕..
感覺非常好....但是呢...美中不足就是飯餸黎得很慢...但這樣卻令我們有時間玩樂和瘋癲..
哈哈...走的時候下著毛毛細雨..去了姑媽家..裝修後很好呀..比以前大了...哈哈..正!!!
本身跟小銘說定了初6去嘉年華的...回家卻知道又要取消了..肥禮沒有空..算..下次!!!!
總之今日好H APPY 喇....哈哈哈哈哈哈哈哈    
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
回家後又知道一件事....不知道是不是又多了個情敵...同我彈開...pls...哈哈哈哈
很長的日記..
 |