| 琴晚又係6點幾先訓啦..oh my god!!!!今天12點幾就mum嘈醒...
起身食飯...-0-..好辛苦咁係張床掙扎左幾個字..終於要起身了...
then玩電腦..6點幾就出去了..要去大埔某酒樓食飯with姑姐一家+某叔公的一家...
-0-...早知唔去..悶到嘔..又迫wor...頂..>~<
食完..又俾人迫左去行年宵..又係得個迫字....嗚嗚..寸步難行
好憎d咁既感覺....跟住行左一陣...hea下就搭車歸家了..冇聊爆..
最值得開心既係可以一家人一齊食飯..唷呵呵..
朋友們...你地都要對家人好d..因為佢地係上帝俾你地既緣份!!!要好好珍惜~
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
有野問------
大家覺得寶榮有咩優點???(認真) 佢好迷茫...請大家幫幫佢...
希望大家留言話佢知...大家幫幫忙..識佢既都要講...唔該!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
post返d相先...
(琴日的) 我倆 kai子的行為就是這樣了 哈哈哈哈!!!!! 俾人偷拍了..對方很可惡
情人節禮物....你們有收到嗎???? 我和勝的...不過數量不多..沒有收到的朋友請不要介意..!!!
只係其中一部分...成個制成品好靚架..我覺得..!!!!

(( *最後...祝大家新年快樂!!!!
-------------------------------------------------------------完-----------------------------------------------------------
 |