[[ 2007 年 1 月 5 日 星期五 ]] |
考試..小玉生日快樂!! |
| 小玉:生日快樂!!>3< 
返學既時候..係太和火車站既電梯 差D有個中年女人跌到..
好彩有個人及時扯住佢隻手..仲有2個學生上前幫忙..先冇事咋..勁多人望住..
個心好驚..因為我係隔離條電梯..所以只好為佢祈禱!!希望佢冇事喇..^^
今日考中文..考左3份卷..-0-" 真難捱!!!
放左學去食味千../\/\" 入面有位都有我地等..我都唔知點解!!?@@
前幾日霞女姐姐去左環球嘉年華!!..玩攤位贏左個WINNIE THE POOH返黎.!!
嘿嘿..多謝哂!!!..THX"
考左試可能有得同銘銘一齊去..好像很久不見了~哈哈!!! 期待YO
還有NANA2...嘿嘿!!!!好想快D睇
**上一篇既相睇到架喇..=]
 |
刊登時間︰2007-01-06 03:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|