[[ 2007 年 1 月 20 日 星期六 ]] |
| come back la /\/\ |
| 哈哈..電腦終於好返喇..好開心.
係我考試既時候病左...但係我考完佢就好返哂.
真係太好喇...哈哈哈哈
今天去了mk..嘩..吃了很多東西..
魷魚鬚>撈麵>燒八爪魚丸(築地)>燒魷魚鬚>雞翼
haha...很滿足..卡卡**
看到街頭有人表演魔術..很厲害
彤彤那個nds的那個mario找人遊戲...
在我的沉迷下..玩了幾小時..終於在816(我生日)我收手了..哈哈
kai爆..玩得我雙眼疲累..
26/1 要學界比賽了..很期待!!不過對成績沒怎麼著緊...輕鬆比賽!!/\/\"
希望大家係呢個比賽都可以好好咁發揮自己既表現!!!加油~~鄉中
re:上一篇的留言
多謝大家!!!我已經很清楚自己想點了^^
你們的留言令我很窩心..卡卡..
不會讓你們失望的..吾吾../\/\"
 |
刊登時間︰2007-01-21 03:03 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|