[[ 2007 年 2 月 28 日 星期三 ]] |
| 感謝袮>3< |
| 今天....堂堂都咁無聊...冇野好做!!
肚仔又唔舒服...>~<
頭2堂..miss最後一日都唔返..真係冇野好講..
唔通你真係咁想忘記我地..-0-
用左黎訓教...訓得好舒服...訓到塊面有印..-0-
之後上3堂就lunch..上地理堂同小玉傾計...
笑死人了..KERORO+大哥大一部...個造型真係...諗起都..
仲有呀...我想睇那個胖虎..哈哈...
放左學都冇周圍蕩...返左屋企...^^
BOBO打黎...星期6我要帶我個組既靈修了..真係要準備一下lu..^^
--------------------------------------------------------------------
好多謝袮!!!
 |
刊登時間︰2007-02-28 11:53 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|