[[ 2007 年 3 月 2 日 星期五 ]] |
2-3-07 |
| 今日上pe堂打排球....喜歡!!!/\/\"
上堂也很開心呀...中文堂俾wcc叫左個名出黎..-0-
什麼很嬌悄呀!!!我都冇做d咩...白痴
在玩那個""瞬間看柒頭""...朱平真係笑死我...!!!
真係勁好笑...hahahaha..
上econ在和大孖玩nds....次次都輸..哈哈
放左學陪勝買書...then走了很多地方..
去了吃超美味的豆腐花....一句講哂---Yummy!
然後去了零食之堡...2人買左好多零食...HAHA
我同勝嘅收獲...嘩~
 
但係我地要儲$$啵...唔通真係注定我地2個難儲到$$!?
THEN鍋貼大王有落...牛肉包...>3<
之後就行左去富善街...買生果...哈哈..一袋2袋..頓時好似一個師奶..
然後就去左搭車返家了...**
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
之前影既相..**
 
  
 |
刊登時間︰2007-03-02 11:16 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|