[[ 2007 年 3 月 23 日 星期五 ]] |
| 23-3-07 |
| 冇左中5既學生...感覺好冷清..-0-
今日半個鐘一堂..過得特別快..英文堂仲離譜..
落堂佢先黎..不過唔黎仲好..呵呵..
12點lunch..同薯片食m記..撞到易建彤班友仔..
圍哂果黎叫薯片簽卡...嘈到死..叫野果陣好混亂...-0-
食左好多野..都係10幾蚊..抵到嘔..哈哈
云云膠既..係度玩膠..-0- 真有心機..幫我丫Pooh打工..哈哈
之後返去上多2堂就放學了...
跟住返屋企...原本有約的...then取消了..哈哈
諗住訓晏教...開左電腦又勁精神...
有得玩好開心...皆因電腦個mon傻傻地...
呢排真係俾個mon玩殘...-00- 哼..激死我..!!
開下閂下...頂..煩到索性閂機...有得玩仲唔玩到夠..呵呵
**云云既傑作::::
  
  
 |
刊登時間︰2007-03-23 10:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|