[[ 2007 年 3 月 30 日 星期五 ]] |
| BB出世啦! |
| 今日考數學...死硬...-00-
放左學同勝&勝媽飲茶..收到媽媽的電話..
話堂哥個老婆生得..真係0左咀..其實我連佢有左我都唔知..
哈哈..跟住過左去大埔墟果邊join佢地搭的去威爾斯.
上到去見到產房出面..見到堂哥...型
等左勁勁勁耐...跟住陪媽媽落左去食野..
食野果陣...話生左lu...哈哈...
上到去仲有排等...護士抱bb出左黎先...見到個bb由係媽咪個肚裡
跟住生左出黎....好奇妙!!!
係第一次睇到由產房岩岩抱出黎既baby..真係好細粒..
佢地班c奶勁係度話似邊個似邊個....似阿爸定阿媽-0-
真係冇佢地咁好眼力...-0-不過我總係覺得bb好得意的..>3<
我好鐘意bb....之後阿嫂都出黎lu.....
唔怪之得女人係計劃生bb時要考慮咁多因素...
我有d明白..........哈哈..好想快d抱bbbbbbbbbbbb牙!!快出院
 |
刊登時間︰2007-03-30 05:31 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|