今日早上林爸爸叫我起身..
但係我係張床到迷到9點10點先起..XDD
1點到2點同4家姐同3家姐..一齊返教會搵家姐..^^
之後冇幾來..我好似錯咗咁...^^好開心..XDD
走之前去咗醫院探李姑娘..
去完去咗丫姨到食飯..聽日有節目^^
同小學既同學同老師去唱K..唱完去搵家姐..
再返教會..^^