琴日係VC屋企訓...
早上10點幾起身既時候..
我既電話..bom..bom..bom咁從高處掉下來..><'
之後去食味千..行街...
我有戰利品..^^
仲諗住同miss伍食飯....最衰要返教會..今晚...唉...
唔知返完教會心情會變成點呢..xdd^^?