by Pets!
[td=1,1,90%]

 

jenny0528
暱稱: *AR靜..
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
文章分類
全部 (109)
on9 (1)
~~復活節假期><" (5)
訓~~~ (1)
未分類 (102)
好友名單
汪子 (chinglove6D)
卿 (cindyhsh)
珍 惜 ;) (susan16)
` {♥ } s!... (owenho)
kai yan (beett816)
=修= (giant_sau)
michelle (michenechan)
~牙耀~ (woodylok)
蝦仔; (chungmi)
丫傑" (password123)
_°╰☆『癲』﹏╮♂... (hauyee1994)
❥ヤ.啤梨ζ ❤囝™ (choline)
``●_欣=] (ka_yan113)
卓卓 (mk36mk36)
大軒神 (a19951113)
★ (love_ching14)
b0b0...(aI Mg 豬) (b0b0121)
寶寶^0^ (tingxbabii)
**吻吻~.~@@ (kisssally)
貓儿ت (siumanbee)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 417
今日人氣: 12
累積人氣: 3977
2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 分類: 未分類

有時真係望主隔離班..都會諗起之前既時候..

但係..我知道..諗起都冇用..都唔會變事實架啦..(雖然一直都有諗..)

最近都好似好多野諗咁..

有日同樹根&高高&SY傾計..每次都好想喊..

自己係屋企諗..都好想喊..好多野諗丫..

希望唔會成日再諗啦..

有陣時真係唔係好想係出去..令願自己一個..唔想同人出去..

有時可能係我自己既問題啦..><可能係諗多咗..

+上我覺得好似好多野我都係唔知..咁..

姐係話(我在明..佢地在暗咁)

唉..都唔知講咩好喇..

...我要留言...

(好多謝你地丫..各位)



2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


日子真難捱T.T唉 分類: 未分類

E+幾日玩一次電腦..激死..><

開學到E+都返咗3日喇..唉..

E幾日過得好辛苦丫..><

唔想再係到喇..

冇咗以前C班既生氣..唉..悶死..

SI做班主任..都冇乜野..既..- -係有時煩煩地姐..

冇咗朗怡..肥周你地既上堂笑聲..冇咗之前C班既聲..上堂真係好悶丫..

日日咁真係..遲早崩潰..死..T.T

每上堂..突別係班望任訏既時候..成堂係到發呆..成日諗番起C班......

(閱讀全文)