by Pets!
[td=1,1,90%]

 

jenny0528
暱稱: *AR靜..
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
文章分類
全部 (109)
on9 (1)
~~復活節假期><" (5)
訓~~~ (1)
未分類 (102)
好友名單
**吻吻~.~@@ (kisssally)
` - 培仔:) (changisagood)
-``歪歪 (kapo_112)
慧屎 (waitsz1993)
Yee=) (kira0131)
:D (cherish_1113)
聰少 (sdconan)
'_____尐芹` ._. (BKBK_babE)
★`琪少爺.>v< (mrsChun520)
=修= (giant_sau)
BaBY (BABYcmy)
i' m man man man ma... (catcatXD)
Alex (alex38)
高妹 ♥Babiii`-] (a202027)
蚊蚊 (monmon_520)
風流~SiuM (bc7425682)
公 仔 ヾ・ ( ・ヾ ω ... (yan_950910)
FisH' (FisHronnie)
MAVIS (siulam137)
michelle (michenechan)
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 109
留言總數: 417
今日人氣: 0
累積人氣: 3939
2009 年 8 月 15 日  星期六   晴天


2009-08-15 分類: 未分類

琴日本身都幾開心..

但係....唉...

丫慧打嚟話分咗班..我同朗怡勁緊張..即刻上網睇下..

之後知咗同佢唔同班之後...我即時冇哂心情..朗就係咁問人讀咩班...

大部份上年既人都去哂3b..唉..

好想轉番去同佢地一班丫..T.T 唉..

點解要咁丫..最近先話要同一班..做死黨..

但係係要係e個時間話唔同班..點解丫..

真係唔想咁丫..

唔想去面對e個現實..更+唔想去接受丫..

好想返番去中一丫..一年比一年冇咁開心冇咁好玩...

但係估唔到既係..就係今年既中三會係咁..變得咁勁..唉..

今日返教會..每唱一首詩就想喊一次..但係都忍...

多謝你地既說話..支持..鼓勵丫..

希望我係中三既上學期可以努力咁去讀書..考好試..轉去b班..



2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


2009-08-12 分類: 未分類

琴晚係石場坐咗陣..

之後同丫寶果D去食野..

勁好笑..^^

見到丫康丫裕佢地..計咗陣走人..

之後同個FD去食M記..傾計..

返到屋企..又有幾個人係我屋企..但係算啦..因為佢地淨係坐係到睇電視..

係房到訓咗陣..12點1點起咗身..

同敏儀信息..傾幾一齊返小學睇下..

......

腥完係咁係張床到<look>..回都訓唔著.到5點幾都未訓..

打俾丫姨..去佢到玩陣電腦..睇下細佬D功課.......

(閱讀全文)