琴日好早去咗搵家姐..睇佢包壽司..^^
之後返教會..我地去咗煮野食..
有好多丫...雞翼.. 菠蘿茄汁芝士腸.. 生菜..叉焼炒蛋..^^
之後李姑娘同我地講咗好多野啦..
我地某D就覺得..李姑娘咁講..都係為我地好..
但係另一方面就覺得..好似唔係幾好咁........................
之前返到教會係為咗開心去見證神..但係面+攪到返教會係唔開心..
係有個隔膜係到lor..做咩事都......(閱讀全文)