新年快樂!嘩,幾日都冇上亂玩..你地有冇掛住我先..因為星期六同星期日都好忙冇時間上亂玩.要幫屋企人煮盆菜..本來約好左愛人去BBQ.不過好忙冇時間去要同你地講聲 SOR先..依二日真係好累..星期日仲係一早5點起身做野..又冷又凍..凍到我手腳冰晒好彩未變雪條..不過都差唔多........>.<不停咁做到晚上9點收工..我立即返屋企大洗.由頭洗到落腳....嘩!成身好大陣味..唔係女人味.只不過係一D油煙味...陣味道勁呀^^
一月一日元旦..我出左街去送外賣嘻嘻.....同亞哥佢地飲茶之後亞哥屋企仲拎左D盆菜比媽咪佢地食...
我要同大家講珍珍去玩新GAME可能會小D時間上亂玩..個新GAME升得好快..我向亂上面有好多技都冇見過同冇學過都可以向新GAME到學到同見到真係好開心架..我玩左個新GAME頭尾 2日,,真正去升只不過2至 3個鐘都經已升到 185LV哈哈真係勁開心.....如果你地有興趣不如一齊黎玩下啦~我走啦~去升LV唔係又唔夠升 2轉架啦~ 88ALL.>3<
|