唔知點解今日自己會喊左出黎>.<可能我諗番自己個病.醫生講左如果我唔食果粒死人藥丸我就會死.所以自己每一日都要記得去食.因為我身體好既細胞同壞既細胞.都比醫生殺死左..所以我要食果粒藥要食到我死果一日為止..如果唔食我死得仲快D>.<..........
最初D醫生要搵我地D人去試藥做白老鼠.點解?都唔知有幾多人去左做白老鼠...................
假如有一天我真的消失向這個世界上..而我最唔放心就係(我)個寶貝B哥同屋企人...還有我D好朋友(你..妳)在人人茫海裡面..相識都可以係一種緣份.....希望(你)(妳)們都要珍惜身邊既一切..人同事.......每當失去........一切一切才知道...珍惜..這時候經己太遲.........一切都經己完結............到了最後只好講一聲(後悔)....(後悔)(我從未珍惜過.你的............................................任何... |