今晚好唔舒服..個肚又唔知咩原因..痛左成晚...連上亂打會戰都冇心情...好彩(b仔)佢幫我開左隻醫師去打會戰...... sor咁多位~講真其實我開唔開隻醫師都冇咩問題...因為個會愈來愈多人 ^^恭喜..正所謂多我一個唔多..小我一個唔小~況且我仲係一個廢醫師,..
冇心情再打字落去~個死人肚好鬼痛..佢想痛死我(亞媽)個寶貝女..............................好痛...................................好痛..........................................好痛.....>.<
|