琴日年30晚,,食完飯就同家長同家姐同家姐個Fd去行花市。 好正正子呀!!!不過果到好逼xCCC:[ 我買左2樣野,,一樣係MaRiO 中既子彈 第2樣係拳套。 好好玩,,家姐買左金莎,, 佢勁中意LoR;;'']]] ----------------------------------------------------------------- 今日去左阿「麻」到玩 初一LO...祝大家身體健康!!! 今日連堂姐既狗狗BoBo都黎埋 佢好可愛啊!! 同佢影左好多相,,遲啲得閒比大家睇睇!!