To:6B既同學
因為MZ CHAN話3月要去旅行
所以原定去食反會CANCEL
改為搵日番光明
====================================
EXAM終於完左啦
不過今次D成績唔係太好
對我黎講,,因為我果班D人真係好勁
小明呀,,小學我勁過佢嘛
佢而家勁啦,,差唔多個個SUBJECT都係佢最高分
羨慕InG XC
唉.....下年都唔知仲係唔係A班 TiM,,
如果唔係A班
WiSdOm既人陸運同水運見
Or 去c d e班見啦
心灰InG;;