最近決定了日日都打bLoG'']]]
---------------------------------------
琴日買左杰倫個WORLD TOUR DVD加CD
好正!!不過部機係咁LAG機
我以為比唱片店厄...
點知係我部DVD機D制甩甩地
先至會咁xDDDD:]
好正呀!!!杰倫唱得好好聽...
不過佢係咁甩同忘記歌詞
我愈聽愈無奈...
不過我知佢係唔夠時間先會咁姐
原諒佢xDDDD:]
---------------------------------------
年30晚啦!!!祝大家新年快樂!!!!
|