今日o係學校終於忍唔到佢
-----------------------------------------------------------
時間:家政課時
地點:HOME E 室
人物:我 陳暘詩 符符 CANDICE
事情:
WILSON要幫MZ LEUNG 派野 要過陳暘詩後面 過唔到
陳暘詩(講笑地說):我覺得WILSON好肥
我(講笑加細聲地說):佢都唔係好肥姐!!
陳暘詩:(好嬲地說)講下笑姐 洗唔洗咁呀??
我(無奈加少少嬲地)說:我都係講笑嫁 係你自己聽唔出
陳暘詩(個樣仲係好嬲)說:我而家都係講緊笑(請緊記:佢個樣係好嬲既 但係佢話佢講緊笑)
我(好嬲好嬲):我唔見得你個樣好似講緊笑wo...
-------------------------------------------------------------------------
之後我就成課H E 冇理到佢
佢又唔理我 不過係咁啤住我
不過大家如果有聽陳暘詩講番H E 課既事
佢同我既板本係唔一樣
佢係話「本來呢 我諗住同佢SaY SoRrY嫁啦 但係佢係咁啤住我 我唔GuR咪唔講LoR」
大概係咁既意思啦 聽人地講番黎
但係,,佢係成課HE 係到同阿符同歐師傅講笑...
又係咁啤住我 我認 我係有啤過佢 不過係因為我諗住拎野時同佢四目交投果下
佢啤我 我咪啤番佢LoR
事後...佢仲要講到自己好偉大 我做錯哂咁 話有諗過SAY SORRY 但係我啤住佢
所以佢唔講
好無奈LoR''
平時既我係唔會為D咁少既事而嬲...
但今次我真係忍左佢好耐(詳情:請見上一篇我打既BLOG)
LUNCH 之後黃曉琳同佢講呢樣野 話佢話我講野大聲
佢仲要特登大聲D咁講話「我鬼有講過牙 作得就作啦」
係咁係到講 事後我諗深一D 係 佢係冇講過我講野大聲
但係佢既意思都係咁啦 好似琴日咁(詳情:請見上一篇)
I S 果單野...
--------------------------------------------------------------
過左冇耐....佢拍左一拍我 話「我睇完啦 比你睇(天使街23 佢成日借比我睇)
當時我好亂....「哦」左一下就冇講野
又過左冇耐
佢又拍我 又話「一陣一齊放學好唔好」
我又好亂 又「哦」左一下....
事後好後悔...
放左學之後 佢同我 好似冇哂事咁
同平時一樣傾計..
但係...我心裡面 對佢既印象 已經差好多
我同佢成為最好最好最好既朋友既機會 會係0 %
|