好辛苦...琴日12點30分先訓... 要畫厄$ d畫...有6張 畫左好耐好耐好耐.... 好辛苦...訓左7個鐘 zzzzzzz..... 唔講呢d野lo.... 今日情人節... 祝大家情人節快樂!! 今日MiKi終於鼓起勇氣 比阿邊個邊個食ChOcOlAtE,, 成功左,,佢勁開心... 不過唔知點解,,我仲開心過佢xDDDDD 講真...我都好想收到花 無奈地,,我知道我呢一生可以男仔比花我既機會係低過 90%
無奈.....- -''