今日去左校際音樂節..
輸左..唔緊要啦..今次train得好小..
放左學想去睇班際籃球..
SuP下一班TrAiN左好耐既成果..
點知ChOiR留住我..
冇睇一陣...4點40分先去..
果陣已經輸左好多...
唉..比3E班人屈高..
Gc技術係一流...但係佢真係要高番d先得
最後..結果係50比14 輸哂...
屈高姐...3E班人仲要係更衣室門外話「恰F.1仔 最中意」
最無奈係...比我聽到
好嬲LoR;;[[[[
不過我好想讚下MR.亞歷山大..
佢哮X都好努力...
Gc都好勁...打得好好..係比人屈高姐..唔緊要...食多d野就高d嫁啦xDDDDDD
最後...得番AlEx Gc RaY 同我未走...
我見佢地咁辛苦...
咁岩gc又話好口渴
咪請佢地3個飲野LoR
雖然1A輸左..
不過唔緊要....
係我心目中...1A WIN左嫁啦!!!
|