JENNY之BLOG~
一個經常打一D好無聊既日誌,,經常打錯野,,如果有咩得罪,,在呢到說「SORRY」
jenny829
暱稱: JENNY~
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-03
2008-03-31
2008-03-29
2008-03-28
2008-03-27
文章分類
全部 (66)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 66
留言總數: 97
今日人氣: 3
累積人氣: 2245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


2008-02-19 驚訝 分類: 未分類

今日去左校際音樂節..
輸左..唔緊要啦..今次train得好小..
放左學想去睇班際籃球..
SuP下一班TrAiN左好耐既成果..
點知ChOiR留住我..
冇睇一陣...4點40分先去..
果陣已經輸左好多...
唉..比3E班人屈高..
Gc技術係一流...但係佢真係要高番d先得
最後..結果係50比14    輸哂...
屈高姐...3E班人仲要係更衣室門外話「恰F.1仔  最中意」
最無奈係...比我聽到
好嬲LoR;;[[[[
不過我好想讚下MR.亞歷山大..
佢哮X都好努力...
Gc都好勁...打得好好..係比人屈高姐..唔緊要...食多d野就高d嫁啦xDDDDDD
最後...得番AlEx Gc RaY 同我未走...
我見佢地咁辛苦...
咁岩gc又話好口渴
咪請佢地3個飲野LoR
雖然1A輸左..
不過唔緊要....
係我心目中...1A  WIN左嫁啦!!!