今日既心情好啲複雜
首先aLeX冇番,
之後問dIcKsOn仔琴日佢地lUnCh講我D咩
dIcKsOn話唔知
我知佢知 我話「我知你知嫁 唔好扮蟹啦」
佢話「我講個秘密比你知」
我話「好!」
「其實....我真係蟹黎嫁」
無奈- -''
從此以後 叫佢「螃蟹先生」- -''
今日放左學
wIlSoN同小明發生罵戰
WiLsOn哭...
D人個個都安慰佢
但係我覺得唔係因為WiLsOn 哭就o岩
所以我都了解成單野
查實好小事
- -''
放左學之後行左元朗廣場果邊
yEaH!!!!因為節拍又o係到播周杰倫演唱會DvD
雖然我睇左好多次
不過我都留左一陣
o岩o岩播完雙截棍
就播「千里之外」
太正正子啦~
|