琴日7點果陣...eMiLy野黎...
佢話cHoIr`拎第4
無奈InG`
好似話今年係第2年唔o係3名之內
心有不甘...-3333-
----------------------------------------------------------------------------
死肥康...成日係MsN`爆粗
令到我都爆左幾野(賴緊佢xDDDDD=])
今日家政 好開心=]
最中意整野食既我xDDDDD=]
放左學之後o係到試食...
都Ok`好味wO''
不過都係唔夠dIcKsOn仔好味...
介紹一首我好中意既歌比你地聽
周杰倫既龍捲風''
歌手:周杰倫
作曲:周杰倫
填詞:徐若瑄
編曲:Baby
愛像一陣風 吹完它就走
這樣的節奏 誰都無可奈何
沒有妳以後 我靈魂失控
黑雲在降落 我被它拖著走
靜靜悄悄默默離開
陷入了危險邊緣 Baby~
我的世界已狂風暴雨
Wu~~~~
愛情來的太快 就像龍捲風
離不開暴風圈 來不及逃
我不能再想 我不能再想
我不 我不 我不能
愛情走的太快 就像龍捲風
不能承受 我已無處可躲
我不要再想 我不要再想
我不 我不 我不要再想你
不知不覺 你已經離開我
不知不覺 我跟了這節奏
後知後覺 又過了一個秋
後知後覺 我該好好生活
---------------------------------------------------------------
我最中意
「愛情走的太快 就像龍捲風
不能承受 我已無處可躲
我不要再想 我不要再想
我不 我不 我不要再想你」呢句。
你地呢????
|