今日好無奈....唔係 琴日仲無奈先岩...
琴日番左光明...
本身有好多女仔番 點知湯心發燒 陸玉唔得閒 嘉欣突然唔得 仲有好多好多
GaFrIeNdA同Po yEe`黎左
諗住唔會得我一個女仔..
點知佢地話太悶
走左去網吧...- -''知我既人都知我唔中意人去網吧...
得番我一個女仔...
男仔就有:小蜜蜂 郭賢焌 阿二 番薯仔 戴權 李卓衡
小蜜蜂 郭賢焌 阿二 番薯仔 戴權同我就上左6B班房玩TrUtH Or dArE(戴權3帖9係6B 但佢又玩埋一份)
不過最後覺得DaRe好無聊
所以剩係玩tRuTh`
郭賢焌佢地好無聊牙 圍串我- -''
又問我三圍係幾多 幾cUp等等既野
我全部話「冇」
佢地話bb仔都有三圍 你竟然冇????xDDDDD=]
雖然佢地圍串我 不過我冇嬲到
仲玩埋一份...
佢地仲玩左我好多野
有D好好笑 唔過唔想打
搵日打落去
最近發現1a班最熟悉我既人唔係女仔..
而係aLeX''
- -''
唔知 總之同佢好傾得埋啦~
|