今朝返去補chem......好似冇聽過書咁囉......唉唉....都唔知點解.....
下晝返左學校開會.....唉....無聊.....跟住整野....整到六點先同波波去買野....
我地去左食朱地先囉....好耐冇食過啦....好想食薯條囉.....好香呀....><"
首先我地去左GIORDANO度買衫衫先啦....跟住再去百佳買乾糧.....^^~~
之後就返屋企執定野先lu~