好無奈囉.....又等人....=,=" 星期六先等完人成半粒鐘..... 今日又要等....唉唉唉..... 莫非....係好多時候.....我都係等待ge一個?? 之後都冇fall in呀....今次係最後一次啦.... 不過都係我地ge第一次冇fall in....^^~ 放左學之後.....CC整左蛋糕呀!! 但係d朱古力就比較硬左少少...><"