哈哈~~好耐冇上過黎寫日記啦~~掛唔掛住我呢??
之前聖誕聯歡d氣氛都麻麻地啦~~我地有好多野食呀~~
第一時間比人清晒ge係我整d壽司呀~~呵呵呵~~真係四點半起身都抵ge~~
到家長日果日呢~~我就真係連發夢都會記得不斷咁點頭~微笑~講早晨~再見~~唉...真係傻架~
原來今次我係考第六~唔係第五呀...袁sir囉~計錯分呀~搞到我仲咁開心~~
仲有呀~~英文份gammer成列都紅晒~~灰灰......
哈哈~~paula佢考到第三呀~佢實開心到爆啦~~莉莉都有第十喎~~真係勁呀~~呵呵~~
|