過份過份過份!!!!\ ____ / 你冇野呀周麗嬅???!!!你低B架??下??係到屈我??你咩事呀''
話說今日..個低B係到玩調位''..仲要玩高矮囉=V= '' 得!! 我地冇野好講''__我本來同Karen坐啦''
但係冇啦啦同左賴LING調左''..同充滿''好MAN''的璋璋坐XDD''..都OK啦..''不過同呀蚊個DISTANCE
遠左好多-V-..最近的也昰雞翼/\/\'''咁冇野啦..米上埋LAST LESSON囉\\..咁係RSC,,都唔悶的=]
但係段片好似恐怖左少少囉=]..我都唔係好信架講真=]'' 放學_''..諗住返團契的*//但係屎汶話要揾
絛低B周麗嬅''..咁米陪左佢先''///咁我一去到''..佢就同我講 ''
低B : [ 我對你好唔滿意囉''..你做咩叫林俊喬剪Wendy d 毛呀?]
我: [ 我冇囉''..我成個LUNCH都係下面打波囉!唔信你可以問雞翼佢地囉!] ''(屎汶係隔離做左我證人)
低B: [我唔知你啦..但係WENDY係同我講係你叫Brian剪佢d手毛囉..'']
我果時係好嬲..好無奈''..我唔知我仲可以講d咩''..我對Miss Chow的希望己經冇哂''對2B..因為有呢個低B''
我都好想放棄=]..你有冇CHECK個呀??!!下??你冇就係到屈我??你冇野呀''???呢排真係超多人食屎大囉''
你一定係食得最多果個囉*''..咩叫尊重..咩叫信任呀??!!!..琴日..我地LUNCH特登約佢出黎食''..
去左RED FORST''..我地講果D野..佢又唔解決''>>咩都賴落我地到''=V=..佢仲話埋我囉''佢話要我出一張
議程''..等大家知道要做D咩''..但係..我想講..我係有做架囉'' ) _ ( ''..而且..班班都係咁做''..講 真啦''
..邊有一張A4紙咁多野講呀=_='' 成日推責任''..只係識玩玩玩''..我唔知仲可以講D咩好啦/ \
氣,,己被2B用盡左___我相信..全班有2/3既人都唔妥Miss Chow囉*_//唔知仲可以點?!
但係..我發覺左1樣野......
1A * 永遠是最好的 =]]
絕不忘記''..係1A度過的快樂日子**
|