今日12點先起身>v<,,.冇計啦..琴日好攰好攰XD//...本來..今日可以睇'妄想'架..仲可以唱KK
...-/\-可惜,,MAMA唔比我去,,仲想同雞翼補祝生日架ma ''>00<希望佢地玩得開針針啦=)
今日要cyc..打比d組員問佢地..點知..14個入面得5個去 =_=''..有d就扮唔得閒喎*..特別係男仔,,
真係好想掟佢地落街\ _ / 咁我就返MST啦..行行下Flower打比我..話同我鬥快返去*..一d都唔好玩囉低b
''>.<//咁我就返到去lu~*哈..>v<呀sir今日個look都ok喎-)..Levi's 衫+牛仔..''..好個西衫西庫先啦=v=
..2:30am-4:00a.m..聽左佢講左好耐的廢話''..雞打比我...叫我出sha tin影相..oh...so far啦 =00=
...冇得去lu~*下次點都要去架啦我!!!/\/\...放左cyc..同左雯雯佢地去KFC食野-)..好夾呀我同雯 雯>V<
黃SIR都來左食野呀''..知道左好多野啦-v-...我最有興趣ga就係MST的鬼故-)..,多到爆呀*//原來..
...5點之後唔好上5樓係真架''> <..唔係就會聽到..........步操聲..日軍 ~_~ 中大都好多鬼故..呀SIR都係咁講''
////尤其係夜晚...條BIN子路真係好得人驚....唔入中大呀XDD''
琴日PICNIC...2A同2B都玩得唔開心..2班都係衰係班會GAME D人唔合作''//
但係..D人話2D玩得好好玩''..係因為佢地有玩水....又有張伯亮>''..呀SIR講話..有D老師唔係好高興..因為講左唔可以玩水
但係2D照玩..唔知佢地點LU~* >0<'\\
|