雖然遲左1日 但係 REbekah....生日快樂呀XD''
講下琴日先 返學等LUNCH(同RB慶生日><'') LUNCH等放學..
睇智社選舉XD'' 都係屎汶好囉=_=同我去...
唉..智社D feel係好正囉>-< 同我地差好遠=]
咁比母子發現到我同汶唔係wISDOM =_=
咁汶就話 : 我地唔係WISDOM ..咁係咩DOM呀?''
wAKAKA 我地2個又諗到D野'' 笑死左囉係..
我 汶 仲有Pinky狂食旺旺 好味也!!/\/\
選完 做Board 又係笑笑笑=_=好低B呀XD
>>> TODAY<<
冇咩野搞//一早就係升旗禮 我斷左橡GUN囉.>>好低B的我>><<
謝謝雞翼唷..同我借* thz''
都冇咩野啦
明日要CYC呀><'' 早D訓訓啦''
|