今日 返到去MST 同人講GA第一句野係hAPPY bIrTHDAY /\/\
2B多人呀 連住生目的XD 今日WenDY姐 明日就REbEkAH啦..
CHIN OK啦 但係又係比滅梁話我地2B囉=_= ((好無奈呀)
ER 果條死忽忽 玩玩玩!!! 好好玩呀依+?? 整到我個頭囉百痴 >V<
CHIS 都冇咩野 但係個FEEL好似怪怪的...唔知咩事..*
PE 想死囉...一世人最唔鐘意就係PE 跌到我好痛囉=___+
LUNCH 都REBEKAH 安一齊去落好運 唉*後面d人好Low B也''
切唔到個Cake啦><'' 唔夠時間呀@_@
放左學 諗住做board啦 點知個忽忽冇book到課室 ''
去canteen食cakeccake.<''..好玩呀
好鐘意Miss Chow呀我..''..好老師XDD
原來今日黃SIR生日喎* HAPPY bIrthDay呀><''
哈* 屎汶買左冰菠蘿比我食><''謝唷/\/\
Yeah><''明日智社選舉呀.<''一定去XDDD''
汶..陪我呀''!!!
|