9月1...開學禮,,,我2B囉係..''果時係一D都唔想入班房囉..''同RBK係出面企..突然諗到D野.....
...我見到上年係1A的朋友們..各自入左唔同GA班...我就諗返上年大家仲係同一班..依+又..
..唔知WHY係有一種感觸=]...咁我就入左2B啦....=U=v
之後有d咩發生都唔係好記得啦...但係..依+係2B..都巳經識左半班..UM..可以道係3/4啦..''
..但係..仲末可以有一個FD真係係咩囉..唉=_=''..唔知點講..好難講到果個FEEL出黎啦''
咁今日係8/9,,我又要做WEATHER REPORT啦C=_____= C 咁呢''..超LOR囉..''
..果個清晨廣播..估唔到係用我..江同匡果個囉...好有問題~!!!...我把聲係咁架咩??!!!
唔知道也@__@''..一D都唔似囉(我覺得:P)...仲有一個''都唔知WHEN會播^0^
好野呀好野呀^O^...lUNCH好好玩呀''...特別係最後果時''...好笑呀><<<
....mATHS..我明架..係明架MA我''...我仲話左比KEN哥知TIM呀^ ^ KAKA>田<
...放學..見唔到江同杜,,就同左UYEN+JOEY返WTT ...買左令file就走左luuuuu>3<''
|