離別了唷..*....明日會去旅行''...返來之後又要入camp''..
...所以呢''..要差唔多21號先得閒也>>''...今日冇咩特別野可以講''..
只係返左CHT做義工```D小朋友好可愛呀^ ^ ..好鍾意佢地呀> <''..
...咁今晚又要去食飯lu~*...好夜夜先返''..好早早又要起身唷@_@
Miss All Of My Friend~*..''>>>