講返琴日先..朝早我要自己搬果箱1A的物資返MST''..好重好重''!!真係好重好重囉> <''
咁冇咩理由要我搬到返學架*..SO...打电电比吳日軒''..叫佢40分去隧道等我''..做咩?!>梗係幫我啦=V=
..去到..等左30秒..佢就好急咁行黎''我米比個箱佢囉...點知佢一拿,就係度話..''好重咩??!!!!一D都唔囉!!
我單手都拿到啦!.\ ___ /''...好無奈咁比佢鬧''..@_@..唔駁佢啦*唔係冇人拎XDD
都係Crystal最好架啦..同我一齊揾蘇SIR''..>33<...果個死人吳日軒!!仲要同cRYSTAL講我喎~>_<''哼!!
((((((( P.S. ..琴日見到呀朗..破左相TIM''..點好呢??!!..公主會好擔心架ma...下次小心D啦!^ ^)))))))))
今日,冇咩特別,,米朝早同JOEY,丸上2E..食佢地D啫喱''...>U<''OK啦..唔係荔枝會好食D囉:p
上堂...CVED好好玩~*..討論超激烈!!!!/\/\....lUNCH,,同雞翼..REBEKAH..屎汶食''..好開心^ ^
仲睹Miss 周係米到..=_=唉,又比雞翼贏左也*=v=...
明日唔使返學學*..又唔比人同Kammy佢地唱KK...>3<''...算啦!!!開心又一日,唔開心又一日XDD''
|