放假了-------哈*/\/\有機會比我輕鬆下lu >00<''
今朝...8點比人叫左起身''__有4個sms未睇;;=v=
'' 換衫*//今日約左出去玩也''>v<''__NEWAY呢))唱KKK''
仲早''唔食早餐XD''開電腦玩玩玩'' 雞同蚊打比我*...講左9個字到''
出去LU''__''
去到M記''.,.等人''..喬同Kelvin都味黎= . =
我地4個( 栩 雞 蚊 汶) 狂SD sms''--全部都係講佢XPP''
{{ 我地諗WHO坐車頭''撘的的-0-..想叫MOMO架''但係我地好
DIN咁沖上的士-V- 點知一上到去;;果個呀伯就有D唔正的
口音講咩''...[ `米嘈呀!!!嘈咩呀~!!上車上車!!! ] =0=
無奈囉''__今時今日咁GA態度''我同劉華POT你呀啦!~!!''
又一個食屎的MONSTER''\ ___ /'' }}
係個車到''..又SD sms喎*''
<----就係呢絛低B啦* KB9010 \ ___ /''`大家唔好同佢玩XD''
咁我地就去左NEWAY啦*//
哈*__佢話要身分證=) 都係我地冇喎XD''
得MOMO同劉宇航有炸-V-
於是''佢地低B到 猜包剪X囉>_<''
唉-)又係果間K房-V-有冇搞錯呀 ''\\ 次次都係咁囉))
*失敗的座右銘=) MOMO!!!幹麼不唱也??!!=V=
--哈哈哈*馬浩然唱歌係得架喎*V*
同MOMO的[ 十分愛 ] ''好正哇哇哇XDDD''夾到爆\\XD''
呀蚊...好快有呀嫂架啦你XDD''
唱左2首歌''___我 雞 蚊 汶 MO 就去左tOILET影相了>33<''

自拍的*___好震震震震震震震震震震唷XDD''><''

---調位調位調位''...又係令的 [ 嘔XD]
@V@ 返去* 唱多陣就散LU~~~*
我地女仔去食ICE ''=]]好味道也 ^ ^
影了貼紙相呢* >u <*
比上次拍得更好呢 ^ ^'' 下次要好D呀XDD''
影完之後''去左陪呀蚊買禮物*
` NEXT STATION `好正呀/\/\''
行行行''...返左去運頭塘=O= '' 全程DINDINDIN**
去左公園''..又影相呢))

光之美少女-V- ( 栩 雞 蚊 汶)XDD

--->>我 *// 雞
THEN...我便回家了 >00<''
很乖唷* __溫MATHS*
考試加油--------------))))
令天很開心XDD'' ( THX 雞 )
|