╰..."▂×強☆|!▋↘之日記_____*

2006 年 1 月 4 日  星期三   晴天


陸運會第一天∼ 分類: 未分類

呵呵∼∼今日陸運會∼∼我同d fd鮏左個4x400既銅牌∼∼我地輸左比2隊f.2∼∼我地就鮏左第三喇∼

不過都好難跑.......因為都好長架∼∼聽日仲有機會鮏牌∼∼因為聽日仲有個4x100比賽∼∼

我地好大機會鮏第1∼∼因為係級際比賽∼∼其他班d人都唔係好勁∼∼∼所以可能又有得鮏牌∼∼

就算鮏唔到第一∼∼都肯定鮏到頭三名∼∼∼嘻嘻∼∼姐係又有得鮏牌∼∼∼kaka∼∼



« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 100 | »