鍾意既,得閒既,cm la
jerry3031
暱稱: 228
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-04-29
2017-04-29
2017-04-24
2016-06-16
2016-06-16
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
讀心術(幾準架...try下...
一個歌網
十二星座目錄~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 63
今日人氣: 4
累積人氣: 2042
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 20 日  星期六   晴天


2008-12-20 分類: 未分類

琴日party........都ok既=]

朱文逸份禮物真係好正.xdd

交換左份禮物.......不過轉讓了........因為無用= =

今日music contact好正.........一見到beatbox就諗起mike生^^

估唔到紅拎左冠軍.......

雖然下午走左.........因為無辦法要自已浪費三個鐘.xdd

過埋今日就放假了........使上最少功課既假期.xdd =]

不過一放完就考試= =

今日好累.......先係打籃球打到八點.......

之後又由九點幾開始踢波- -

呢個世上有好多朋友的.xdd



2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


2008-12-16 分類: 未分類

呢幾日都冇打.........因為呢段時間係度做功課........

証明d功課有幾多= =

今日廳果個性教育講座真係好搞笑=]

係唔係都望住果個人.xdd

放左學帶西西里同chinese去左金禧..........四個人都同一類禮物= =

之後個個都唔得閒打機.........唯有自已一個去打波= =

去到球場都係得我一個- -.........只好一個人係度射= =

孤獨既感覺真係好難受............

番到屋企又係打機.......悶- -

有始有終吧.........

 



2008 年 12 月 13 日  星期六   晴天


2008-12-13 分類: 未分類

琴日....是外籍老師既最後一日....她要走了~

好彩佢留左msn......仲係可以聯絡=]

eng quiz.........做好心理準備.xdd

我唔會誤會架~放心la^^

今日......

下午同阿Lok去左買果份$20既禮物.......

行行下.....終於找到了.......一切買左同一set既=]

經過大中書局........我覺得似公仔鋪多d lo= =

之後去打左陣波.......果個人3分好神........

之後番學校個畢業禮......做領獎生= =

操行獎- -..........好神奇^^

之後睇表演........唔錯唔錯=]

完全想象唔到係同一個人= =........肥群,我低估左你.xdd

一陣仲要去食飯打波.........bye



2008 年 12 月 11 日  星期四   晴天


2008-12-11 分類: 未分類

前兩日係運動會.......

400m,1500m都輸左= =.......只可以恨自已黑.......跑既時候咁多問題= =

最後得4*400m金同4*100m銀........

跑完之後到而家隻腳仲好痛.........代價.xdd

打波冇得跳了,跑都唔得了........慘

感覺好似冇左自由咁.........鬼叫我鍾意做運動- -

琴日見到阿夫........同佢1 on 1........估唔到咁既狀態都贏到^^

比人話屈高了= =

葉小姐........我等你既相~



2008 年 12 月 8 日  星期一   晴天


2008-12-08 分類: 未分類

差唔多一個禮拜冇打了.........因為呢個禮拜都係度煲緊籃球火=]

而家都己經睇完了.......都ok既......不過就太誇張= =

話咁快廳日就係運動會了.........有小小緊張.....

因為我預左會拎獎........到時拎唔到就比人串死= =

不過我都玩好多野.......400m,1500m,4*400m,4*100m,4*100m社際......

我諗我廳日一定會累死.......仲要今日比Lok拉左去打波- -

拎左支票了.....多$2850用.haha......都係多得之前去美國贏左比賽^^

今晚要早d訓.......廳日多d力比賽^^

希望所有識我既人留個cm加油.......唔識既都留個cm幫我加油la.xdd

多謝~