差唔多一個禮拜冇打了.........因為呢個禮拜都係度煲緊籃球火=]
而家都己經睇完了.......都ok既......不過就太誇張= =
話咁快廳日就係運動會了.........有小小緊張.....
因為我預左會拎獎........到時拎唔到就比人串死= =
不過我都玩好多野.......400m,1500m,4*400m,4*100m,4*100m社際......
我諗我廳日一定會累死.......仲要今日比Lok拉左去打波- -
拎左支票了.....多$2850用.haha......都係多得之前去美國贏左比賽^^
今晚要早d訓.......廳日多d力比賽^^
希望所有識我既人留個cm加油.......唔識既都留個cm幫我加油la.xdd
多謝~ |