鍾意既,得閒既,cm la
jerry3031
暱稱: 228
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-04-29
2017-04-29
2017-04-24
2016-06-16
2016-06-16
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
讀心術(幾準架...try下...
一個歌網
十二星座目錄~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 63
今日人氣: 44
累積人氣: 2140
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 22 日  星期六   晴天


2008-11-22 分類: 未分類

琴日隻右腳嚴重傷左.........行路都痛= =

今日好番小小...........朝早又去左找阿Lok~

成個下午訓覺.......好眼訓~因為腳傷冇去艇會~真慘

之後5點幾去左打機........thx張生....比GVG我同埋幫我up version=]

之後比人夾左去打波了~見隻腳好似好小小(至小行路唔係好痛)就陪佢地走了~

點知........一去就打到十點幾至番........因為腳傷所以完全冇水準= =(本來都冇乜~進而家仲衰- -)

仲要比人踩左幾次隻右腳..........好像又痛了= =

走果時竟然見到欣喜悅同埋兩個男仔一切...........好神奇^^

之後番到樓下又見到yy..........佢去完食飯wo~

仲好奇怪我點解咁夜仲出街添..........

好出奇咩.......成日架la^^

好累........訓了



2008 年 11 月 20 日  星期四   晴天


2008-11-20 分類: 未分類

今日派左好多卷..........

com:25/30.......好神奇^^撞中哂.xdd.好-6

CHI:69/100........要努力.....衰背野果度= =

CH:41.5/50.......又係比預期中高.......amazing

PTH:24/40........算執到la~

EBA:41/50........同預期中差唔多=]

好期待廳日派CHAM,ENG,MATHS~~

Lok就好似唔係幾好.........尤其係EBA.........見到死黨咁.......我d心情都唔係幾好= =

希望佢同小敏冇事la~~小敏........唔好唔開心la~

體育堂打波.......今日狀態好差= =

一直都咁差既掌上壓.......今次執正d得十下= =

書展買左本心理學既書.........不過廳日借比小欣睇先^^

要做功課了..........



2008 年 11 月 19 日  星期三   晴天


2008-11-19 分類: 未分類

今日趙生唱歌........8分wo= =

VA......好難得咁比心機畫= =.......

his派卷......46.5^^.......不過venus49分........好神=]

去左書展......留左兩本書........我同Lok都對心理同哲學有興趣=]

Lok生日快樂........希望隻手指你岩用..........

估唔到........真係估唔到.........

放學第一次練足球........發覺我d足球真係超唔掂= =......都係唔踢了- -

踢完等Lok.......見到阿妹.......同佢傾左陣.........發覺我地真係疏遠左好多

得閒找佢傾多d先^^

saiyan份禮物..........好特別..haha



2008 年 11 月 18 日  星期二   晴天


2008-11-18 分類: 未分類

今日終於考完UT了.......成個人好似輕哂....

i like this feel^^

電腦頭一次驚唔合格.......從未試過做卷好似完全唔識咁= =

算~~

不過GEO超理想43.5/50全班最高=] 好在個個都37以上咁濟^^

估唔到阿妹今日先知........証明我地疏遠左好多.......唔可以再係咁落去=]

yy.....雖然CHM炒左........不過無所謂la~

阿妹竟然合格哂.......我都替佢開心^^

放學打左陣籃球......感覺上熟手了=]

番到屋企本來諗住去打波........不過找唔到人= =

算.......我打機^^........今日成隊人打match都好合拍^^長勝=]

我功勞可謂最大了........

是時候要找人抄手冊了........邊個可以幫我?

xdd



2008 年 11 月 17 日  星期一   晴天


2008-11-17 分類: 未分類

今日考CH同EBA........

中史做唔哂= =仲要有d唔識..........我溫左兩個鐘架.......

最神奇係番到學校先溫既EBA竟然識= =世事就係咁曲折離奇^^

ENG.........冇做張WS= =唔記得左......

PHY......做實驗.....同玩冇分別=]

自已搞掂左勁lag機既問題........果然係防毒軟件既關系........

真係發覺d廠商勁9..........sd d病毒比d防毒軟件未經驗證既電腦= =

Lok後日生日.........買左隻4G手指比佢.........希望佢有用la~~

係時候要溫電腦la.........最後一日........撐埋佢la^^