琴日隻右腳嚴重傷左.........行路都痛= =
今日好番小小...........朝早又去左找阿Lok~
成個下午訓覺.......好眼訓~因為腳傷冇去艇會~真慘
之後5點幾去左打機........thx張生....比GVG我同埋幫我up version=]
之後比人夾左去打波了~見隻腳好似好小小(至小行路唔係好痛)就陪佢地走了~
點知........一去就打到十點幾至番........因為腳傷所以完全冇水準= =(本來都冇乜~進而家仲衰- -)
仲要比人踩左幾次隻右腳..........好像又痛了= =
走果時竟然見到欣喜悅同埋兩個男仔一切...........好神奇^^
之後番到樓下又見到yy..........佢去完食飯wo~
仲好奇怪我點解咁夜仲出街添..........
好出奇咩.......成日架la^^
好累........訓了
|