鍾意既,得閒既,cm la
jerry3031
暱稱: 228
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2017-04-29
2017-04-29
2017-04-24
2016-06-16
2016-06-16
文章分類
全部 (154)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
讀心術(幾準架...try下...
一個歌網
十二星座目錄~
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 154
留言總數: 63
今日人氣: 12
累積人氣: 2050
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 2 日  星期二   晴天


2008-12-02 分類: 未分類

呢幾日都冇打......

星期日去左睇波.......64:21.......史冇前例贏咁多=]

今日.........

成日都好悶........尤其係上eng堂.......最衰miss座我隔黎......冇得訓= =

PTH聆聽........唔識做........好快= =有d驚唔合格- -

maths竟然教立體........至憎畫圖= =

小敏真係好傻........成日都笑........不過做人都係笑多d好=]

超憎個susan lo........做男人做到咁........死左佢好過la~

廳日都唔知去唔去拉艇好........定係去乒乓波呢........唉

廳日我唔可以再咁悶........我要帶PSP番去玩^^

我諗我都放下了.......放下既感覺也不錯......

葉小姐呢幾日做咩唔on........

on就msn我la~

 



2008 年 11 月 30 日  星期日   晴天


2008-11-30 分類: 未分類

今日一早就起左身.........可能係慣左既關系^^

11點幾竟然要去九龍灣幫阿爸拎野= =

食完lunch去左艇會........遲到了- -

去到拉筋.......拉得好好笑........d動作........

之後跑2000m........插住袋跑好串咩,,,,,,,,天氣凍嘛=]

我之後熱番都拎番隻手出黎一陣la........

11min搞掂........比預期慢........因為冇盡全力.xdd

之後落去拉水上既艇.........好唔掂= =一落水就驚驚地..........又平衡唔到= =

因為我用力唔平均.......鴛鴦手- -.......有十幾次反艇feel.......

好彩後面果個ok勁先冇反到艇.......仲番—到黎......真係唔該哂^^

甘桔真有型.........第一次見人划到連副眼鏡都跌埋落河度.xdd

睇黎我要練多d.......下堂拉2000m既陸上艇機.........我要keep 1分5幾.......唔係實會比人串= =

比人夾左由火炭行去大圍.........嫌我唔夠累咩= =

番到黎.......夜d去左打波^^好神ar我.......

又同葉小姐傾左陣msn........你爭我一樣野........諗下la^^

訓了........



2008 年 11 月 29 日  星期六   晴天


2008-11-29 分類: 未分類

今日又是如常的一天.........不過今日好凍- -

不過功課多左好多.......

無端端有個校董黎睇堂.........仲要上msn........大聲到全班都廳到= =

放左學.......原本諗住去拉機........不過健身室竟然無人- -

之後同阿Lok講bye.........因為佢要練波.......所以我走先=]

比人放飛機了.........去到球場一個人都冇= =

估唔到打比佢既第一個電話竟然會係咁= =

廳朝唔去跑步了........我驚凍死^^

廳日應該會去艇會.......上個星期己經冇去到- -

夜了........要訓了



2008 年 11 月 24 日  星期一   晴天


2008-11-24 分類: 未分類

今日激埋淨低果兩份卷了........幾好

平均分有80.61........我諗應該第四= =

成日又好平凡咁過.......原來我真係咩都咁平均= =

連心理測驗都係........

我對你既誠諾.........我一定記得

放學睇friendly..........輸6分= =

不過我覺得係輸個裁判........犯規都唔吹- -

之後陪左阿Lok一陣............

仲未做PTH==



2008 年 11 月 23 日  星期日   晴天


2008-11-23 分類: 未分類

成日冇出去...........好神奇=]

因為隻右腳傷左.........唔想四圍走.......

而家隻腳好番d了~至少行路唔痛.......

另一個原因係部電腦中左木馬~

搞左好耐先清哂............覺得自已好勁添^^

其實都係睇智識.........

GVG真係幾好玩.......i like it

up左version...........不過冇左save= =

唔緊要la.........期待Black square

廳日應該派PHY同BLO卷

要沖涼了