月頭,一推煩事結束,一推煩既事又黎煩我
一番到學,閃上課室,
平時 冇乜做細Miss Tam ok,我咁講,大Miss Tam 好努力,
好多野做晒 所以呢,細Miss Tam就冇咁多野做,就做好本份
(拿,唔係我落足鞋油呀,係我唔想得罪任何人咋....)
講番番黎先,Miss Tam(細) 就得佢一個係早會睇住我地,
Miss Tam (大) 原來去左帶隊
^終於知道自己點解作文咁差啦,
無關痛癢既都講左咁多
好,上堂
Eng
- listenling(!?)
新位,都叫坐得前,
點知我差唔多完全聽唔到
可能我真係唔太夠訓,唔清醒
不過都唔太影響
其實....究竟係listenling 定 oral (!?!?!?) -
跟住既小息就溫書
LS
- Dict,dict & quiz corr
係咁衰架wor,咁岩我呢堂先黎正常番
咁咁病,未至於咁濛糊 -
PE
- 睇到PE呢兩個字,
大概都知道點解清醒唔好,
痛苦既一堂又黎,
跑圈,體適能,自由活動,
有時心諗,訓訓下窒息應該比唔止有精神咁上PE (/_\) -
Math
- 病左既Mr Lee係唔得閒趕交分既一刻
重比幾位 可愛 既同學阻礙左上堂,火大了 (!!!) -
lunch,又係為夾公仔既一刻而興奮
CL
- 涼住冷氣好安祥咁訓左係呢個 停屍間 電腦室 -
IS
- 玩 煲臘 滴臘
錯晒,係學heating effect of current -
放學,無聊地去沙田自逛 |