. 十五
... ...
jerry_516
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 280
留言總數: 116
今日人氣: 1
累積人氣: 4628
2010 年 5 月 24 日  星期一   酷熱


2010-05-24 分類: 生活分享

好困難先係眾多既 娛樂 溫習入面抽時間打打BLOG,快打

早會,係好多功課都唔齊下,

是是但但交左出去,

之後先發覺,

Eng 本Dict係咪改過 ( -,-")

 

 

Eng
- 本來以為過到骨,
  無風無浪咁過一堂,
  點知, _ _ (fill in the blank)
  lunch要比大牙罰  -

LS
- 如常以光速教書,如常好悶既一堂 -

PE
- 經典,接上次嘔或者頭痛死或者......etc
  今次的確好經典,今次真係創造奇蹟
  話說今日考跳箱,之前有一堂冇上既
  但係,今日竟神奇地過到,
  ^ (真係冇乜心機打,hea打算)
  之後呀,就自由活動 ( 略 ) -

Math
- 成堂拖 (?) 住上,
  一心以為會派卷
  結果...? 心淡 + 失望 -

 

 

lunch, 終於解禁,

食得小跳豆,

的確超正,

之後又跑番去天台 跳落黎啦 搵dyer

其實係上去坐,事關一早上堂抄左好多要抄果d野

去到hea一hea,就閃水

 

 

CL
- 今堂冇電腦用,聽悶書 -

IS
- Quiz,做果陣都超驚,
  首先,true or false勁多都係同一樣野
  ^ (我驚爆左真野)
  另外MC一樣,勁多都係.....   -

 



2010 年 5 月 20 日  星期四   酷熱


2010-05-20 分類: 生活分享

星期四,快快手過埋今日放假重好,

 

 

中文
- 略 -

 

 

為被騎劫既小息而痛哭

 

 

Eng
- 一黎就罰人,
  不過平時都唔好幾多架姐
  作文,尋日所做既事
  都係為左今日.幫我地,作好d
  其實大牙都唔算是太衰,
  我指教我地教得唔差
  只不過...係對我地果d方法用錯
  令到而家大家d關係一直衰落去姐 -

 

 

為 再 被騎劫既小息而痛哭

 

 

Math
- 制服誘.... (大誤) 制服測驗
  應該冇錯,uniform test ma....
  係唔太難,我覺得算易
  不過的確有少少唔識
  其中有個tax唔記得左
  不過應該唔太差 -

LS
- 教得太快,
  上堂抄唔到Note -

 

 

lunch,"九秒九" "慢慢" 去M記 !?

死啦,又又少少喉嚨痛

 

 

DT x2
- 眼訓,行黎行去的確好悶
  冇乜野做唯有埋推傾傾  -



2010 年 5 月 19 日  星期三   雨天


2010-05-19 分類: 生活分享

九秒九飛番學,

但都係最後一分一秒

先捨得入校門

 

 

Eng
- drama (!?)
  定短講,定cosplay
  比個角色你,你扮佢講野,
  的確好悶,算啦,英文堂既野係咁上下架啦
  *大牙老師今日係黑板到寫"迷信"兩個大字
  係中文WOR...冇睇錯呀,
  抵我投大牙做最有味力老師 =]  -

Math
- 為聽日既quiz做ex -

PTH
- 囧男孩定囧小孩?
  總之都果D野啦,
  普通話播果D野啦,
  都係果D _ 野啦
  (Fill in the blank) -

中史
- 略 -

 

 

lunch,是但食個榮利就算

點4,返番課室就去嘉道理農場

 

 

 



2010 年 5 月 18 日  星期二   酷熱


2010-05-18 分類: 生活分享

星期二,又當係星期五

Ok,Ok,今日要正經少少上堂啦

唔好傾計啦緊係...我心諗

點知,今日....? 當然 (-"-)

 

 

中文
- 略 -

Eng
- 成堂做得一頁listenling,
  冇晒感覺,都已經見怪不怪 -

IS
- 略 -

LS
- 抄note屎抄note屎抄note屎抄note屎抄note屎 -

 

 

Lunch,同表哥食野,

去左榮利

 

 

RE
- 食飽好眼訓,聽唔入耳 
  不過唔聽冇乜問題既  -

Math
- 略 -

 

 



2010 年 5 月 17 日  星期一   晴天


2010-05-17 分類: 生活分享

十四歲第一曰番學
( 我知道好多人話緊 " 夠啦,你好煩呀 " 我知,我理解既)

 

 

十四歲第一個既Eng
- lisrenling -

十四歲第一個既LS
- 對quiz 同教書 -

十四歲第一個既PE
- 今日第一個不幸,
  話說上堂自己冇跳,
  而家當然唔識啦,
  所以第一下就撞到隻腳
  之後都...ok既,唔算跳得太差 -

十四歲第一個既Math
- 略 -

 

 

lunch,四人行,去新翠既

我自己去左廁所先,

交左比河童

去完,係前門出,

等左好一陣子,

都見唔到佢地

所以就跑,跑去新翠

係條馬路,

見有個車就過,

咁就諗住一次個號過去,

點知...

過到一半有另一架車,

差d車死- -

係reaction time 0.02秒之際,冇事,

嚇到人時嚇到自己,

想喊,第二個不幸啦

之後去左m記,唔見人

番住頭,佢地而家先到 (- -)

咁就買野番去食,

食左一半,

又上去補默,

之後知道左,

近排d成績好差,

Miss Tam打左比我屋企人 ( /口\ )

第三個不幸

 

 

十四歲第一個CL,IS
- 略 -

 

 

番到屋企,樓下大堂門口開唔到

等左一陣

不幸 X4

番到屋企,重比人話,

要我溫書wor,

ok.我宣布啦,

強制性自願溫習開始 ( 囧)



站內搜尋
最新文章
2011-05-05
2011-04-18
2011-04-08
2011-03-10
2011-02-28
文章分類
全部 (280)
生活分享 (186)
金句隨想 (5)
是但隨想 (9)
量產型 (1)
(1)
未分類 (85)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930