. 十五
... ...
jerry_516
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 280
留言總數: 116
今日人氣: 2
累積人氣: 4629
2010 年 4 月 20 日  星期二   晴天


2010-04-20 分類: 生活分享

終於星期二,

今個星期就過左半,

冇講錯,事關今個星期五唔洗番

早會,尋日既火藥味重未散晒

比人話左一兩句

今後 (?) 長時間定短時間 (?) 老師冇交代

不過...最多都係三十幾日姐

今後..有新玩法

堂堂都有唔同既準則,

去定同學上堂時既表現

聽到都火滾呀呵?

點解咁....幼.....

會唔會同小學既冇分別?!

但歸根究底...傾計,玩既咪又係我地

咁而家幼稚既係....?

反思好未?

好,上堂

 

 

 中文
- 比人話話下,
  重有些少頗為痛苦既事情
  其實站係我既立場,絕對唔痛苦
  無無聊聊又過左半堂
  而且做既野係好有新年feel架
  新年新展望 (?)(-"-)
  對未來僅有數十日,
  有咩方法去改變自己etc. -

Eng
- 前所未有既靜.....左5分幾鐘
  唔係新政策有成效,而係要上mmlc
  上到去,不消半秒,打回原形,死未?  -

Math
- 教書,呢堂係令我太驚嚇啦
  淆死了,今日講校長奇聞
  唔關我地學校事
  係第2間學校
  較恐怖既係...
  個校長穿櫃桶底
  重要殺人滅口
  搞笑既係....忍唔到笑
  諗起都笑
  但a sir話...諗1秒都大獲...
  ok...我試下講啦,係..彈bar帶校長
  淫賤校長彈bar帶,其後更脫罪 (大怒) -

IS
- 新政策重未見成效 -

 

 

Lunch,急急腳食完

又即閃番去,

食小跳豆撈面食到中晒毒

佢加左咩呀?我搞到日日都想食

聽日再食過=)



之後係課室,無意識下抄左半個鐘
 

 

 

Music
- 同學們,安睡既時間黎啦 -

VA
- 趕開又趕,講開又趕,趕開又講,講開又講 
  趕住趕講住趕,趕住講,講住講  -

 

 

放學,番屋企啦,當然

好彩冇飛站



2010 年 4 月 19 日  星期一   陰天


2010-04-19 分類: 生活分享

係呀,今日都起唔到身

搭11先死到番學

 

 

英文
- 唔想多提,而且.不值一提
  我打個亂字都打到厭  -

LS
- 話說今日有成兩堂咁多既LS
  殺左我啦!!由於課堂加倍,
  痛苦就自己都加倍 (-,-)
  咁睡意就自然..... (-"-)  -

PE => LS
- 講真,PE同LS
  兩樣都唔討好架啦
  不過我今日情願PE囉
  不過...UM....是但啦.
   訓埋呢堂再算  -

Math
- quiz,quiz都quiz成45分鐘
  由於真係超眼訓,所以....
  做陣,停陣,集中唔到 -

 

 

Lunch,先感謝位傷殘人士 (xp)

唔係佢都冇得搭 "車立 "

之後榮利簡單一餐

就閃番學校,睇big ball !?

講真冇興趣,事關...

自己一早就患上 " 操場飛來橫禍恐懼症後群 "

慳番,係課室訓番本個鐘把就

 

 

CL
- 係時候 認真一下啦 -

IS
- 步英文堂既後塵啦
  再加上,有好多英文堂既影子
  重好玩,又遲成好一陣子先放人 -

 

 

放學,照肺了,比人話死

Miss Tam 開晒turbine

一話就話到四點幾

 

之後又坐81c,

慢慢番屋企

又係慢慢,慢慢既情況下

我開始釣魚啦,

最後....(-"-)

訓著左啦,

飛左兩個站,

好彩...最後冇穿冇爛番到屋企



2010 年 4 月 16 日  星期五   寒冷


2010-04-16 分類: 生活分享

凍呀,今日凍呀,

凍到震左成晚,

責醒左成三四次

早會,帶住兩隻壓縮牛眼

慢慢咁死番學校啦

咩住書包,行 (?) / 爬 (?) 番上IS LAB

放低又落番去早會

早會,頒獎 X n,大部分又係果d

表面上簡單而隆重,實質無聊至極,

屬於曬命er 既一個平台

 

 

中文
- book quiz,對文言文,短講x 3 -

Eng
- 作文 / 訓教 + 留堂 ,,任君擇一 -

IS
- 經典,今日呢個應該好值得記得,
  真係好玩,劏牛眼WOR !!
  果D咩介紹呀,示範呀,搞左成大半堂
  之後開始整啦,打開個膠袋同保鮮紙
  兩隻壓到實的的既牛眼 (!?) ,
  其實睇落像肉團,重要好臭tim
  睇清d,好似隻眼收左係d脂肪入面
  咁班友就咁介囉,介左十幾分鐘
  先知粒野係收埋左係d脂肪入面
  唔怪得知見唔到啦,一反,成粒出番黎
  呀sir行埋黎,介左兩三下,三兒兩潑下,
  穿左,d啫喱就係咁濟出黎,芝麻糊咁 (-"-)
  再玩,lens出黎啦,再玩,自己冇手套,
  走左出去偷番隻,一野打落去,
  重有少少眼水(-,-)濟出黎,心寒
  再玩,另一隻都有lens,可惜爛左 
  洗野,重有野玩,用手套入水,
  本來諗住當水球玩,不過都冇啦
  之後啦,汁野,反反覆覆來來回回
  洗手!洗手!洗手! -

LS
- 訓啦, _ 頭 -

 

 

Lunch,扶個腳患既朋友來來回回

同埋.....mongou!!!

 

 

RE
- 都係訓啦,
  可惜比人詰,重要罰企 -

Math
- 從略 -

 

 

放學,自己一個係沙田游左好一陣子



2010 年 4 月 15 日  星期四   驟雨


2010-04-15 分類: 生活分享

終於有得透下氣啦

朝早,慢慢行番學校

 

 

中文
- 發生左咩事?! 待查證 -
 

英文
- 傾左大半堂 -

Math
- 呢堂恐怖...
  想喊,
  係發生左個怪事,
  靈異到要搵雲海
  但當然,係有d先兆
  係咁既,李sir叫我地
  上堂開始唔好用英文wor...
  佢話遲d有人黎評我地上堂,
  之後,就上堂啦,
  咁好多人都唔太參與課堂,
  所以李sir就唔太妥啦
  冇啦啦勁發火,
  佢惡死,我地就嚇死
  心目中呢個時候係會行雷啦
  重有閃電既,
  但....係囉...um..
  就冇事發生囉    0

LS
- 訓教時間,
  計就冇得傾啦,
  書又唔聽都識,
  做學生唯一做到既咪..... 明啦 -

DT X2
- 頭果堂都冇野做,
  主要都係睇書
  到左後果堂就行下企下咁
  都係到最緊果十幾分鐘,
  用黎傾計 -

 

 

放學,留堂

第2次姐,

個印象比上次好,

起碼都叫比傾計

 

之後走

去小跳豆

買個撈面,

行住食,食住走

點知冇啦啦落大雨,

成住面,帶住帽,行住食

狼狽,but I like it

落住雨唔浪漫咩?



2010 年 4 月 14 日  星期三   雨天


2010-04-14 分類: 生活分享

還記得 相愛情歌 (聽到上腦了)

由頭講過:

還記得當初打QOOZA既時候,

係對有天氣呢個選擇既

但都係有記得兩三次又唔記得左

但最近聽番少爺占既好天氣,

對天氣反映心情呢件事有更好既睇法

 

 

Eng
- 慘不忍睹 x2
  而家搞到大牙有左招新技
  如果唔聽話,staff room 罰企 -

Math
- 我承認,
  我Math堂都玩,
  世界變了 -

PTH
- 明顯啦,
  呢堂都係玩架啦 -

中史
- 派中史卷 -

 

 

係咁怪架,

無啦啦叫人早D番,

冇餘地遲D番,冇計

 

 

中文 => 講座 X1
- 頭痛,半傾計,半訓教 -

OLE => 講庭 X2
- 軍訓無聊野
  傾到好放肆 -

 

 

放學,冇事即閃

但有事果班比人鬧死

可惜,八唔到講緊咩

之後...係微雨中漫步走,

有意景到呢...

爽死



站內搜尋
最新文章
2011-05-05
2011-04-18
2011-04-08
2011-03-10
2011-02-28
文章分類
全部 (280)
生活分享 (186)
金句隨想 (5)
是但隨想 (9)
量產型 (1)
(1)
未分類 (85)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930