|
|
2010 年 4 月 20 日 星期二  |
| 2010-04-20 |
分類: 生活分享 |
終於星期二,
今個星期就過左半,
冇講錯,事關今個星期五唔洗番
早會,尋日既火藥味重未散晒
比人話左一兩句
今後 (?) 長時間定短時間 (?) 老師冇交代
不過...最多都係三十幾日姐
今後..有新玩法
堂堂都有唔同既準則,
去定同學上堂時既表現
聽到都火滾呀呵?
點解咁....幼.....
會唔會同小學既冇分別?!
但歸根究底...傾計,玩既咪又係我地
咁而家幼稚既係....?
反思好未?
好,上堂
中文
- 比人話話下,
重有些少頗為痛苦既事情
其實站係我既立場,絕對唔痛苦
無無聊聊又過左半堂
而且做既野係好有新年feel架
新年新展望 (?)(-"-)
對未來僅有數十日,
有咩方法去改變自己etc. -
Eng
- 前所未有既靜.....左5分幾鐘
唔係新政策有成效,而係要上mmlc
上到去,不消半秒,打回原形,死未? -
Math
- 教書,呢堂係令我太驚嚇啦
淆死了,今日講校長奇聞
唔關我地學校事
係第2間學校
較恐怖既係...
個校長穿櫃桶底
重要殺人滅口
搞笑既係....忍唔到笑
諗起都笑
但a sir話...諗1秒都大獲...
ok...我試下講啦,係..彈bar帶校長
淫賤校長彈bar帶,其後更脫罪 (大怒) -
IS
- 新政策重未見成效 -
Lunch,急急腳食完
又即閃番去,
食小跳豆撈面食到中晒毒
佢加左咩呀?我搞到日日都想食
聽日再食過=)
之後係課室,無意識下抄左半個鐘
Music
- 同學們,安睡既時間黎啦 -
VA
- 趕開又趕,講開又趕,趕開又講,講開又講
趕住趕講住趕,趕住講,講住講 -
放學,番屋企啦,當然
好彩冇飛站
|
2010 年 4 月 19 日 星期一  |
| 2010-04-19 |
分類: 生活分享 |
係呀,今日都起唔到身
搭11先死到番學
英文
- 唔想多提,而且.不值一提
我打個亂字都打到厭 -
LS
- 話說今日有成兩堂咁多既LS
殺左我啦!!由於課堂加倍,
痛苦就自己都加倍 (-,-)
咁睡意就自然..... (-"-) -
PE => LS
- 講真,PE同LS
兩樣都唔討好架啦
不過我今日情願PE囉
不過...UM....是但啦.
訓埋呢堂再算 -
Math
- quiz,quiz都quiz成45分鐘
由於真係超眼訓,所以....
做陣,停陣,集中唔到 -
Lunch,先感謝位傷殘人士 (xp)
唔係佢都冇得搭 "車立 "
之後榮利簡單一餐
就閃番學校,睇big ball !?
講真冇興趣,事關...
自己一早就患上 " 操場飛來橫禍恐懼症後群 "
慳番,係課室訓番本個鐘把就
CL
- 係時候 扮 認真一下啦 -
IS
- 步英文堂既後塵啦
再加上,有好多英文堂既影子
重好玩,又遲成好一陣子先放人 -
放學,照肺了,比人話死
Miss Tam 開晒turbine
一話就話到四點幾
之後又坐81c,
慢慢番屋企
又係慢慢,慢慢既情況下
我開始釣魚啦,
最後....(-"-)
訓著左啦,
飛左兩個站,
好彩...最後冇穿冇爛番到屋企 |
| 2010-04-16 |
分類: 生活分享 |
凍呀,今日凍呀,
凍到震左成晚,
責醒左成三四次
早會,帶住兩隻壓縮牛眼
慢慢咁死番學校啦
咩住書包,行 (?) / 爬 (?) 番上IS LAB
放低又落番去早會
早會,頒獎 X n,大部分又係果d
表面上簡單而隆重,實質無聊至極,
屬於曬命er 既一個平台
中文
- book quiz,對文言文,短講x 3 -
Eng
- 作文 / 訓教 + 留堂 ,,任君擇一 -
IS
- 經典,今日呢個應該好值得記得,
真係好玩,劏牛眼WOR !!
果D咩介紹呀,示範呀,搞左成大半堂
之後開始整啦,打開個膠袋同保鮮紙
兩隻壓到實的的既牛眼 (!?) ,
其實睇落像肉團,重要好臭tim
睇清d,好似隻眼收左係d脂肪入面
咁班友就咁介囉,介左十幾分鐘
先知粒野係收埋左係d脂肪入面
唔怪得知見唔到啦,一反,成粒出番黎
呀sir行埋黎,介左兩三下,三兒兩潑下,
穿左,d啫喱就係咁濟出黎,芝麻糊咁 (-"-)
再玩,lens出黎啦,再玩,自己冇手套,
走左出去偷番隻,一野打落去,
重有少少眼水(-,-)濟出黎,心寒
再玩,另一隻都有lens,可惜爛左
洗野,重有野玩,用手套入水,
本來諗住當水球玩,不過都冇啦
之後啦,汁野,反反覆覆來來回回
洗手!洗手!洗手! -
LS
- 訓啦, _ 頭 -
Lunch,扶個腳患既朋友來來回回
同埋.....mongou!!!
RE
- 都係訓啦,
可惜比人詰,重要罰企 -
Math
- 從略 -
放學,自己一個係沙田游左好一陣子 |
| 2010-04-15 |
分類: 生活分享 |
終於有得透下氣啦
朝早,慢慢行番學校
中文
- 發生左咩事?! 待查證 -
英文
- 傾左大半堂 -
Math
- 呢堂恐怖...
想喊,
係發生左個怪事,
靈異到要搵雲海
但當然,係有d先兆
係咁既,李sir叫我地
上堂開始唔好用英文wor...
佢話遲d有人黎評我地上堂,
之後,就上堂啦,
咁好多人都唔太參與課堂,
所以李sir就唔太妥啦
冇啦啦勁發火,
佢惡死,我地就嚇死
心目中呢個時候係會行雷啦
重有閃電既,
但....係囉...um..
就冇事發生囉 0
LS
- 訓教時間,
計就冇得傾啦,
書又唔聽都識,
做學生唯一做到既咪..... 明啦 -
DT X2
- 頭果堂都冇野做,
主要都係睇書
到左後果堂就行下企下咁
都係到最緊果十幾分鐘,
用黎傾計 -
放學,留堂
第2次姐,
個印象比上次好,
起碼都叫比傾計
之後走
去小跳豆
買個撈面,
行住食,食住走
點知冇啦啦落大雨,
成住面,帶住帽,行住食
狼狽,but I like it
落住雨唔浪漫咩? |
2010 年 4 月 14 日 星期三  |
| 2010-04-14 |
分類: 生活分享 |
還記得 相愛情歌 (聽到上腦了)
由頭講過:
還記得當初打QOOZA既時候,
係對有天氣呢個選擇既
但都係有記得兩三次又唔記得左
但最近聽番少爺占既好天氣,
對天氣反映心情呢件事有更好既睇法
Eng
- 慘不忍睹 x2
而家搞到大牙有左招新技
如果唔聽話,staff room 罰企 -
Math
- 我承認,
我Math堂都玩,
世界變了 -
PTH
- 明顯啦,
呢堂都係玩架啦 -
中史
- 派中史卷 -
係咁怪架,
無啦啦叫人早D番,
冇餘地遲D番,冇計
中文 => 講座 X1
- 頭痛,半傾計,半訓教 -
OLE => 講庭 X2
- 軍訓無聊野
傾到好放肆 -
放學,冇事即閃
但有事果班比人鬧死
可惜,八唔到講緊咩
之後...係微雨中漫步走,
有意景到呢...
爽死 |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|