. 十五
... ...
jerry_516
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 280
留言總數: 116
今日人氣: 0
累積人氣: 4611
2010 年 5 月 10 日  星期一   驟雨


2010-05-10 分類: 生活分享

星期一 ( 星期五special edition !?)

早會,交左封唔去黃埔既信就睇書啦

冇錯呀,88啦,到時得你地去架炸

 

 

中文
- 教書,之後有得畫下圖畫,中文堂開始好好玩 (-"-) -

Eng
- 被冷氣威脅 (!?),講笑姐,
  不過上堂冇改善,
  係囉,我重係到掛住傾計囉 (xp) -
 

IS,LS
- 略 -

 

 

Lunch,冇帶銀包 (笑)

唯有問人借,

之後又要re quiz

 

 

RE
- 略 -

Math
- 四巧板,其實幾好玩 (!) -



2010 年 5 月 8 日  星期六   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 生活分享

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:KEYWORDS : 表哥x2,m記,nds,驚嚇 )


2010 年 5 月 7 日  星期五   陰晴不定


2010-05-07 分類: 生活分享

朝早,今朝天未光(我估大概 5點)

見到落雨,心諗,實紅雨啦,yes,放日假,thx god !
(由於尋日睇到個天紅紅紫紫,黃昏時份)

由於太眼訓,冇開電視機check

7點起番身,s_it,黃雨炸

半日假期都冇

之後就眼紅面腫咁番學啦

 

 

中文
- 短講+陌上桑名畫欣賞 (-p-)
  真係無奈...比人話副畫似中東女人 ( 囧) -

Eng
- 對完gm bk 之後會 " PLAY A GAME "
  Dyer講既野,先打8折再打8折
  折上折原因係,第一點,為 " 控制 " 班上面既情況,
  大話,係少不免既
  再加上,以班上面既情況黎睇,課堂延誤既機會達70%以上
  結果,係折上折情況下,仍然 PLAY A GAME 
  係就係有玩,不過有得 "玩" 既得3個
  某情度上真正答問題既得兩個,1個幫手計分既算係比人玩
  哦,完來老師係為一小眾既同學服務既  -

IS
- 上LAB,咁小時間都上
  之前話會有人上黎睇我地上堂,
  結果,無事發生過 -

LS X2 (LS + RE => LS )
- 班務 +教書 -

Math
- 如常教書,真係悶棍,
  勁趕住放學囉囉  -

 

放學,的確係去左睇戲,

iron man2

整體真係好正,

不過....個尾...姐係打最終boss果陣真係太快

同尾個大佬呢,用電果個呢,唔用裝甲的確型好多可惜出得一次,

最後又埋多個伏線,期待下集



2010 年 5 月 6 日  星期四   晴天


2010-05-06 分類: 生活分享

星四,是日早放

 

中文
- 略 -

Eng
- 煩 -

Math
- 忙 -

LS
- 悶 -

DT
- 傾 -

 

簡單五字就形容簡單既一日,

今日真係番左等於冇番

冇咩特別事發生,

唯一係第一個特別既事係...

一個令人...令人.......回味既一個小息

話說係呢個小息,

同附近既潘某作無聊句子

真係好無聊啦當然

咁岩附近發生左爭執,
曾_ 馳 & 梁_祺  )

咁借題發揮啦,

以佢地作少少無聊句子咁...
( 佢地應該聽唔到,聽到都唔明)

咁佢地就再鬥落去,

之後佢地打到高潮啦,

射左埋黎....

射左個筆袋姐...

成個筆袋車埋塊面,痛,

重整到隻眼流眼水



2010 年 5 月 5 日  星期三   晴天


2010-05-05 分類: 生活分享

星三 : 一個星期又冇左一半

你地頭兩堂上得愉快MA (-"-)

今日九點起身,

起左身就慢慢咁刷牙,洗面 etc...

搞完晒,就又慢慢咁去醫院覆診

再之後先番學,一番到學就而經普通話堂啦

 

 

PTH
- 呢堂明顯係學校買大包,
  比我地一星期有堂有得休息下啦
  如果你話,呢堂一要聽書加ma,點休息?
  站係我既立場,我係絕對唔會在意係普通話囉 ! -

中史
- 重以為一入黎就話爆我地
  ^(對於網頁功課既問題)
  點知改交例印版 (-"-)
  大概估到咩事啦,呵呵呵
  而家為止,差唔多未做過上星期D功課 
  再補多點,可蘭經係咩文呢度,
  當時有某位朋友,
  討論時有大量好多好多錯既答案,
  可蘭文,回文....etc.
  其中有位討論得最興奮果位,叫曾_民
  之後自己就細聲咁講呢位同學既名比後面既同學知
  示意可蘭經係用曾_民所寫
  後面幫人冇笑,格離果位就真係 "偷gag" ,
  講左出黎,其實我唔介意,而且都冇得介意
  但佢話係自己諗既,呢個令我有少少....
  有少少想多謝佢,令我體會左一點,人係自私,
  為少少虛榮乜都做得出,真心多謝佢
  一個正面既例子,令我學到野,多謝晒 =) -

 

 

Lunch,真係....what the fu_
^(底線後面冇打漏野,你prefer重有個咩字 (-"-) )

ok,話 扯回來

以下內容只for自己睇,不講我知咁講大家更會睇,所以我只會講得冇人明,嘿嘿

就咁既,今日又行左新翠果度食野

太多好笑野發生:
1) 發現 36,20,36既 "好" 身材其實都只係個漏斗
2) 發現左深水步驚雲既好幾個徒弟,分別係步_奇同步_疼
3) 之後回程 ( 新翠to學校 ) 期間,發生一場 "刺激" 追蹤戰,
     被追一方驚到未起步,就跑到番學,笑死

 

 

中文
- [橋唔怕舊,最緊要受]呢句今日好岩同
  課堂上搞比賽的確係  呃到唔少同學投入
  投入都唔一定係好,投入既唔係學野都冇用 -

OLE => 中文
- 其實冇乜必要分開兩段講,
  不過是但啦,就係咁既
  今日既兩堂中文分幾PART
  不過黎黎去去都係教形容人既野 -
  
  
  
 



站內搜尋
最新文章
2011-05-05
2011-04-18
2011-04-08
2011-03-10
2011-02-28
文章分類
全部 (280)
生活分享 (186)
金句隨想 (5)
是但隨想 (9)
量產型 (1)
(1)
未分類 (85)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930