|
|
| 2010-05-10 |
分類: 生活分享 |
星期一 ( 星期五special edition !?)
早會,交左封唔去黃埔既信就睇書啦
冇錯呀,88啦,到時得你地去架炸
中文
- 教書,之後有得畫下圖畫,中文堂開始好好玩 (-"-) -
Eng
- 被冷氣威脅 (!?),講笑姐,
不過上堂冇改善,
係囉,我重係到掛住傾計囉 (xp) -
IS,LS
- 略 -
Lunch,冇帶銀包 (笑)
唯有問人借,
之後又要re quiz
RE
- 略 -
Math
- 四巧板,其實幾好玩 (!) -
|
2010 年 5 月 8 日 星期六  |
| 2010-05-07 |
分類: 生活分享 |
朝早,今朝天未光(我估大概 5點)
見到落雨,心諗,實紅雨啦,yes,放日假,thx god !
(由於尋日睇到個天紅紅紫紫,黃昏時份)
由於太眼訓,冇開電視機check
7點起番身,s_it,黃雨炸
半日假期都冇
之後就眼紅面腫咁番學啦
中文
- 短講+陌上桑名畫欣賞 (-p-)
真係無奈...比人話副畫似中東女人 ( 囧) -
Eng
- 對完gm bk 之後會 " PLAY A GAME "
Dyer講既野,先打8折再打8折
折上折原因係,第一點,為 " 控制 " 班上面既情況,
大話,係少不免既
再加上,以班上面既情況黎睇,課堂延誤既機會達70%以上
結果,係折上折情況下,仍然 PLAY A GAME
係就係有玩,不過有得 "玩" 既得3個
某情度上真正答問題既得兩個,1個幫手計分既算係比人玩
哦,完來老師係為一小眾既同學服務既 -
IS
- 上LAB,咁小時間都上
之前話會有人上黎睇我地上堂,
結果,無事發生過 -
LS X2 (LS + RE => LS )
- 班務 +教書 -
Math
- 如常教書,真係悶棍,
勁趕住放學囉囉 -
放學,的確係去左睇戲,
iron man2
整體真係好正,
不過....個尾...姐係打最終boss果陣真係太快
同尾個大佬呢,用電果個呢,唔用裝甲的確型好多可惜出得一次,
最後又埋多個伏線,期待下集
 |
2010 年 5 月 6 日 星期四  |
| 2010-05-06 |
分類: 生活分享 |
星四,是日早放
中文
- 略 -
Eng
- 煩 -
Math
- 忙 -
LS
- 悶 -
DT
- 傾 -
簡單五字就形容簡單既一日,
今日真係番左等於冇番
冇咩特別事發生,
唯一係第一個特別既事係...
一個令人...令人.......回味既一個小息
話說係呢個小息,
同附近既潘某作無聊句子
真係好無聊啦當然
咁岩附近發生左爭執,
( 曾_ 馳 & 梁_祺 )
咁借題發揮啦,
以佢地作少少無聊句子咁...
( 佢地應該聽唔到,聽到都唔明)
咁佢地就再鬥落去,
之後佢地打到高潮啦,
射左埋黎....
射左個筆袋姐...
成個筆袋車埋塊面,痛,
重整到隻眼流眼水 |
2010 年 5 月 5 日 星期三  |
| 2010-05-05 |
分類: 生活分享 |
星三 : 一個星期又冇左一半
你地頭兩堂上得愉快MA (-"-)
今日九點起身,
起左身就慢慢咁刷牙,洗面 etc...
搞完晒,就又慢慢咁去醫院覆診
再之後先番學,一番到學就而經普通話堂啦
PTH
- 呢堂明顯係學校買大包,
比我地一星期有堂有得休息下啦
如果你話,呢堂一要聽書加ma,點休息?
站係我既立場,我係絕對唔會在意係普通話囉 ! -
中史
- 重以為一入黎就話爆我地
^(對於網頁功課既問題)
點知改交例印版 (-"-)
大概估到咩事啦,呵呵呵
而家為止,差唔多未做過上星期D功課
再補多點,可蘭經係咩文呢度,
當時有某位朋友,
討論時有大量好多好多錯既答案,
可蘭文,回文....etc.
其中有位討論得最興奮果位,叫曾_民
之後自己就細聲咁講呢位同學既名比後面既同學知
示意可蘭經係用曾_民所寫
後面幫人冇笑,格離果位就真係 "偷gag" ,
講左出黎,其實我唔介意,而且都冇得介意
但佢話係自己諗既,呢個令我有少少....
有少少想多謝佢,令我體會左一點,人係自私,
為少少虛榮乜都做得出,真心多謝佢
一個正面既例子,令我學到野,多謝晒 =) -
Lunch,真係....what the fu_
^(底線後面冇打漏野,你prefer重有個咩字 (-"-) )
ok,話 說 扯回來
以下內容只for自己睇,不講我知咁講大家更會睇,所以我只會講得冇人明,嘿嘿
就咁既,今日又行左新翠果度食野
太多好笑野發生:
1) 發現 36,20,36既 "好" 身材其實都只係個漏斗
2) 發現左深水步驚雲既好幾個徒弟,分別係步_奇同步_疼
3) 之後回程 ( 新翠to學校 ) 期間,發生一場 "刺激" 追蹤戰,
被追一方驚到未起步,就跑到番學,笑死
中文
- [橋唔怕舊,最緊要受]呢句今日好岩同
課堂上搞比賽的確係 氹 呃到唔少同學投入
投入都唔一定係好,投入既唔係學野都冇用 -
OLE => 中文
- 其實冇乜必要分開兩段講,
不過是但啦,就係咁既
今日既兩堂中文分幾PART
不過黎黎去去都係教形容人既野 -
|
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|