. 十五
... ...
jerry_516
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 280
留言總數: 116
今日人氣: 5
累積人氣: 4623
2010 年 2 月 17 日  星期三   晴天


2010-02-17 分類: 生活分享

順便打番一篇,

兩日/計晒

年初三,

冇得玩,冇得出街

係黃昏左右有人黎拜年

 

年初四

食完早餐

上車,訓左...

一起身,e?! 出左旺角既

重以為有街去,點知都係同屋企人睇野

睇完又比人車番屋企,

咁都冇乜野,

成個下午就用黎做功課 (?)

話就咁話,

其實自己都係聽住收音機

hea住做,

今日出到去,冇野買

真係心有不甘,

所以決定聽日又出去,

去睇戲

打呢篇blog既時候,

發現自己打字叻左,

唔睇keyboard都識打

重有覺得打字多左,

重有打字唔識停 v~v



2010 年 2 月 15 日  星期一   晴天


2010-02-15 分類: 生活分享

年初二,

一大清早就出上水,

去拜年,

其實自己主要都係去打wii

間中玩下係幾新鮮,好玩既

玩多就無謂 + 晒時間既...

再番一番屋企,

冇野做,

睇林狗隻dvd

睇完,又出去'

去婆婆屋企食開年飯

 

其實今年既新年冇乜氣氛,

因為,好似....好凍,

街上既人人都同天氣一樣...

冷冰冰咁

今年可能係最悶既新年,

講真,是但搵日唔拜年,

其實同平時既星期六冇乜分別



2010 年 2 月 14 日  星期日   晴天


2010-02-14 分類: 生活分享

情人節(!?)同大年初一  (=] x100)

 

朝早 (!?)(同尋日一樣,都係12點左右)

出去食飯 (早餐!?)

食緊期間,四圍搵地方去,

結果,食完,

第一時間去左俊豪屋企

- 拜年 -

再跑第二轉,

去婆婆屋企,

- 都係拜年,順使食埋晚飯 -

再走,

去呀爸朋友屋企,

- 拜年 x3 -

 

今日跑成三轉,

收穫係19封 (- -)

 

 



2010 年 2 月 13 日  星期六   晴天


2010-02-13 分類: 生活分享

年三十,

朝早就同屋企人出街
(其實都差唔多係十二點)

出街食第一餐

再出沙田,

全程,都係同屋企人辦下年貸,買下衫咁

買完,再番一番屋企,

坐一坐,又出去 (- -)

去馬鞍山買(?) 定 掃(?) 碟

買左好幾隻

一隻精選碟,Mr 既like black,Rubberband concert #1 , Janice 精選集, 重有林狗既talk show

夜晚,落街食飯

食完,(迫左)出左沙田,

行年宵

一去到,

心諗,好野呀...落咁大雨,人又少,點作中文篇 熱鬧的年宵 (囧死)

不過算啦,話明作文,發揮空間好大 (-"-)

自己冇買野,

屋企人就買左個紅唇咕 o臣

細佬買左個虎型既拖鞋,

唔係好細隻果d wor

起ma都...電腦主機咁大,

塞到個樂文落去 - -



2010 年 2 月 12 日  星期五   晴天


2010-02-12 分類: 生活分享

年廿九,

唔知原因下,

自己有種衝動去圖書館,

可能係件事對自己太少去圖書館,成件事搞到好特別

再加上受SIMS 3既影響,

姐係感覺外國人有文化地會係星期六日,姐係weekend會去下圖書館咁囉

去到,即時上一樓,

首先睇下有書睇先,

本來打算作狀地,睇書,睇到個黃昏,之後踩單車番屋企

好美好呀呵?去到唔夠5分鐘,

我就開左iphone用wifi上網 (- -)

咁冇野做啦,

結果做下功課,

做到差唔多5點就算

 



站內搜尋
最新文章
2011-05-05
2011-04-18
2011-04-08
2011-03-10
2011-02-28
文章分類
全部 (280)
生活分享 (186)
金句隨想 (5)
是但隨想 (9)
量產型 (1)
(1)
未分類 (85)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930