|
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| 2010-03-23 |
分類: 生活分享 |
病病地,見重有知覺,打篇Blog先
早會,係hall,
講緊野期間就開始好頭痛,好似透唔到氣
講座完左之後,
中一同中三走晒,
之後就鬧中二啦,
話帶電話,再話拍拖 etc.
之後話到有人對老師唔專重,
你地唔係咁廢呀ma,
一講到全班,大半唔抬起頭,
作賊心虛 (?) / 對號入作 (?)
我就全程抬起頭啦
中文
- 空堂,自由活動 (誤)
照樣有野做 -
Eng
- 大不敬情況照常
班人係唔聽人講架啦 -
Math
- 如常 地獄式 溫書 -
IS
- 照原定,應該有Miss郭黎
但係...冇黎到 (-p-) -
lunch,閃左去食野,
食完就閃番學校,
本來話要係課室quiz
但遲左,自己又唔想去,冇左件事 ( /_\)
Music
- 原來Miss Tam有番,
呢堂回復正常 -
VA
- 冇左兩個人既五人目隊目,如常工作 -
放學,補課,
Ok,我認左先,
我係諗住炸病走既
( 不過都有少少唔抒服 )
不過真係好重要下,
算啦,都照上堂,
番到屋企,
覺得唔對路,
結果就一探先知道發燒
|
2010 年 3 月 22 日 星期一  |
| 2010-03-22 |
分類: 生活分享 |
今日有PE堂想死,
請上主再幫幫我手,
今日再落落雨
Eng
- Is time to sleep...
不過訓唔到
因為好多野做
改乜改物,
但不幸地 (?),又有同學中伏,
比人話佢唔做野... 可悲 -
LS
- 又要quiz,
係有聽到tips,
都唔太幫得手
30分有20分 -
PE
- 受死了,
雖然冇落雨,
但係,空氣超差,
戴防毒面具都頂唔順,
真爽死,重要跑九分鐘
係就係跑得完,
但係真係接近透唔到氣 -
Math
- 都係唔想打key words,
um.....其實呢堂係同陳志雲既發報會掛鈎咁啦
笑了, bu巧e c na.... (不好意思)
但都係... [ 少的做不了,多的不做了 ] -
lunch
食少少野,又閃番去學校果度
比人罰企,去到,因為準時,太 乖 啦,
冇比人罰 =]
CL
- 玩野地,無故企左半堂 -
IS
- 墳鴨式教書+派Quiz+派Quiz+Quiz+對Quiz+Quiz
=墳鴨式教書+2(派Quiz)+對Quiz+2(Quiz) ,,
我係太無聊 + math上腦了 -
放學,kai左,
買左兩包熱氣既零食
而家喉嚨痛 |
2010 年 3 月 19 日 星期五  |
| 2010-03-19 |
分類: 生活分享 |
加番先,尋日唔記得左,重有58日生日
星期五,正常地應該係趕住玩,
但係今日係趕住溫書既,
總之打得咁快得咁快
正常地,測驗近,老師們,鬥多quiz
^( 久違了,三字經 )
今日本來都應該有4個
不過少左個,都算咁上下啦
中文
- 詩,成語quiz ,之後又聆聽 -
Eng
- vocab quiz,
唔識,見到都頭痛
突然之間,我唔知點解好火,
其實唔太想
但我又真係做晒Mr Dyer叫做既野
佢又未對到,休息下都比人話 ( /_\ ) -
IS
- 本來對呢個實驗OK架,
係玩果個插蘇
但真係唔好意思,
我呢堂都掛住玩 ( -p- )
個剪電線果個tools
用左黎剪筆,剪塗改液 -
LS
- 係慘,懶得聽書,
肚餓,餓左大半堂
RE
- 睇果D咩港台節目
又睇左半堂,
食飽真好訓 =] -
Math
- 死亡特訓,
見住一大推數字,想死 (T_T)
之後係 解剖 IS 堂係果塗改液整出黎既粒野
比Mr Lee收左,比佢整果個機械野 ( 其實我笑了) - |
2010 年 3 月 18 日 星期四  |
| 2010-03-18 |
分類: 未分類 |
7星期四,又係放一放鬆既時候,
開始發現同樣既字眼係個個星期四都大概咁出現
中文
- 失望x2,今日又冇短講 -
Eng
- 心態變左做玩啦,
成堂都忍唔到口傾計 (T_T)
無聊地扮聽早霸王 *(From 叱吒903) -
Math
- 你估呢堂玩唔玩,
我夠膽死到重玩緊
老泥 紙碎 搓左個紙球,
用手指踢左半堂 -
LS
- 照玩啦,咩事姐
^( Just for fun)
當然係有玩啦,
玩橡筋 =)
呢堂真係令自己好失落,
唔想面對自己
事源係咁既,
咁玩橡筋啦,未
自己就諗到個方法可以整到人好痛,
附近既人就叫我教佢
教左,比人彈番住頭 ( /_\ )
但人地就諗個trick,
整到成村人勁開心,
慚愧,於心有愧
- [自細做過多少美夢 慈悲的偉論] // [立志助世人脫貧以為. 便偉大到像多麼有為] - 陳奕迅 - 於心有愧
DT
- 呢堂重係玩緊,
冇計地埋堆了 -
放學,打算閃了,
但又去搵人,
結果搵唔到
搞到行黎行去
最後去作幫Mr Lee
做左義工 (-p-) |
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 2010-03-17 |
分類: 生活分享 |
一到十四搞大佢,距離生日重差 60 日
^( OK,我真係KAI左 )
星期三,不好過都要過
一起身,如想九秒九咁梳洗,
搞好晒就閃番學
早會,
冇啦啦玩(?) 唱校歌
重以為係冇啦啦話我地
原來d老師開會,
特登搵野黎阻一阻我地d時間
Eng
- 如常的亂 -
Math
- 又唔記得帶ex bk b,
都冇比人罰,
覺得佩服既係Mr Lee
朝早特登叫我地唱多次校歌 -
PTH
- 各位親愛既同學,
又到訓教既時間啦 (誤) -
中史
- 真係正,
Miss Choi惡鬥關同學 (!?)(個次序係咪唔係咁?)
check有冇做中史作業都check左半個鐘 ( 勁驚嚇 )
個番果場 戲 討論 先
最後其實冇輸贏,
要講既都有既
事既係同學囉,
唔係Mrs 關,
而係冇得 訓 上堂 既同學,慘
自己都中埋招,未做晒作業
唔冇做少少,淆了,唔識反駁
敬佩既係Miss Choi
佢邏輯超勁,有一成都好偷笑 -
中文
- lunch重明明見住Miss Tam番學校,
但係既然今堂係空堂,
默書照默,說話就唔洗,囧晒
本來重以為又有戲睇 tim -
OLE (成長課 special edition)
- 受不了,開始有少少恐懼呢堂... - |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|