. 十五
... ...
jerry_516
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 280
留言總數: 116
今日人氣: 2
累積人氣: 4620
2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


2010-03-23 分類: 生活分享

病病地,見重有知覺,打篇Blog先

 

早會,係hall,

講緊野期間就開始好頭痛,好似透唔到氣

講座完左之後,

中一同中三走晒,

之後就鬧中二啦,

話帶電話,再話拍拖 etc.

之後話到有人對老師唔專重,

你地唔係咁廢呀ma,

一講到全班,大半唔抬起頭,

作賊心虛 (?) / 對號入作 (?)

我就全程抬起頭啦

 

 

中文
- 空堂,自由活動 (誤)
  照樣有野做   -

Eng
- 大不敬情況照常
  班人係唔聽人講架啦 -

Math
- 如常 地獄式 溫書 -

IS
- 照原定,應該有Miss郭黎
  但係...冇黎到 (-p-)  -

 

 

lunch,閃左去食野,

食完就閃番學校,

本來話要係課室quiz

但遲左,自己又唔想去,冇左件事 ( /_\)

 

 

Music
- 原來Miss Tam有番,
  呢堂回復正常  -

VA
- 冇左兩個人既五人目隊目,如常工作 -

 

 

放學,補課,

Ok,我認左先,

我係諗住炸病走既
( 不過都有少少唔抒服 )

不過真係好重要下,

算啦,都照上堂,

 

番到屋企,

覺得唔對路,

結果就一探先知道發燒



2010 年 3 月 22 日  星期一   晴天


2010-03-22 分類: 生活分享

今日有PE堂想死,

請上主再幫幫我手,

今日再落落雨

 

 

Eng
- Is time to sleep...
  不過訓唔到
  因為好多野做
  改乜改物,
  但不幸地 (?),又有同學中伏,
  比人話佢唔做野... 可悲 -

LS
- 又要quiz,
  係有聽到tips,
  都唔太幫得手
  30分有20分 -

PE
- 受死了,
  雖然冇落雨,
  但係,空氣超差,
  戴防毒面具都頂唔順,
  真爽死,重要跑九分鐘
  係就係跑得完,
  但係真係接近透唔到氣 -

Math
- 都係唔想打key words,
  um.....其實呢堂係同陳志雲既發報會掛鈎咁啦
  笑了, bu巧e c na.... (不好意思)
  但都係... [ 少的做不了,多的不做了 ] -

 

 

lunch

食少少野,又閃番去學校果度

比人罰企,去到,因為準時,太  啦,

冇比人罰 =]

 

 

CL
- 玩野地,無故企左半堂 -

IS
-   墳鴨式教書+派Quiz+派Quiz+Quiz+對Quiz+Quiz
   =墳鴨式教書+2(派Quiz)+對Quiz+2(Quiz) ,,
  我係太無聊 + math上腦了   -
 

 

 

放學,kai左,

買左兩包熱氣既零食

而家喉嚨痛



2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


2010-03-19 分類: 生活分享

加番先,尋日唔記得左,重有58日生日

星期五,正常地應該係趕住玩,

但係今日係趕住溫書既,

總之打得咁快得咁快

正常地,測驗近,老師們,鬥多quiz
^( 久違了,三字經 )

今日本來都應該有4個

不過少左個,都算咁上下啦

 

 

中文
- 詩,成語quiz ,之後又聆聽 -

Eng
- vocab quiz,
  唔識,見到都頭痛
  突然之間,我唔知點解好火,
  其實唔太想
  但我又真係做晒Mr Dyer叫做既野
  佢又未對到,休息下都比人話 ( /_\ )  -

IS
- 本來對呢個實驗OK架,
  係玩果個插蘇
  但真係唔好意思,
  我呢堂都掛住玩 ( -p- )
  個剪電線果個tools
  用左黎剪筆,剪塗改液 -

LS
- 係慘,懶得聽書,
  肚餓,餓左大半堂

RE
- 睇果D咩港台節目
  又睇左半堂,
  食飽真好訓 =] -
 

Math
- 死亡特訓,
  見住一大推數字,想死 (T_T)
  之後係 解剖 IS 堂係果塗改液整出黎既粒野
  比Mr Lee收左,比佢整果個機械野 ( 其實我笑了) -



2010 年 3 月 18 日  星期四   晴天


2010-03-18 分類: 未分類

7星期四,又係放一放鬆既時候,

開始發現同樣既字眼係個個星期四都大概咁出現

 

 

中文
- 失望x2,今日又冇短講 -

Eng
- 心態變左做玩啦,
  成堂都忍唔到口傾計 (T_T)
  無聊地扮聽早霸王 *(From 叱吒903) -

Math
- 你估呢堂玩唔玩,
  我夠膽死到重玩緊
  老泥 紙碎 搓左個紙球,
  用手指踢左半堂 -

LS
- 照玩啦,咩事姐
  ^( Just for fun)
  當然係有玩啦,
  玩橡筋 =)
  呢堂真係令自己好失落,
  唔想面對自己
  事源係咁既,
  咁玩橡筋啦,未
  自己就諗到個方法可以整到人好痛,
  附近既人就叫我教佢
  教左,比人彈番住頭 ( /_\ )
  但人地就諗個trick,
  整到成村人勁開心,
  慚愧,於心有愧
   - [自細做過多少美夢 慈悲的偉論] // [立志助世人脫貧以為. 便偉大到像多麼有為] - 陳奕迅 - 於心有愧

DT
- 呢堂重係玩緊
,
  冇計地埋堆了  -

 

 

放學,打算閃了,

但又去搵人,

結果搵唔到

搞到行黎行去

最後去作幫Mr Lee

做左義工 (-p-)



2010 年 3 月 17 日  星期三   晴天


2010-03-17 分類: 生活分享

一到十四搞大佢,距離生日重差 60 日
^( OK,我真係KAI左 )

星期三,不好過都要過

一起身,如想九秒九咁梳洗,

搞好晒就閃番學

 

早會,

冇啦啦玩(?) 唱校歌

重以為係冇啦啦話我地

原來d老師開會,

特登搵野黎阻一阻我地d時間

 

 

Eng
- 如常的亂 -

Math
- 又唔記得帶ex bk b,
  都冇比人罰,
  覺得佩服既係Mr Lee
  朝早特登叫我地唱多次校歌 -

PTH
- 各位親愛既同學,
  又到訓教既時間啦 (誤) -

中史
- 真係正,
  Miss Choi惡鬥關同學 (!?)(個次序係咪唔係咁?)
  check有冇做中史作業都check左半個鐘 ( 勁驚嚇 )
  個番果場 討論 先
  最後其實冇輸贏,
  要講既都有既
  事既係同學囉,
  唔係Mrs 關,
  而係冇得 上堂 既同學,慘
  自己都中埋招,未做晒作業
  唔冇做少少,淆了,唔識反駁
  敬佩既係Miss Choi
  佢邏輯超勁,有一成都好偷笑 -

中文
- lunch重明明見住Miss Tam番學校,
  但係既然今堂係空堂,
  默書照默,說話就唔洗,囧晒
  本來重以為又有戲睇 tim -

OLE (成長課 special edition)
- 受不了,開始有少少恐懼呢堂... -



站內搜尋
最新文章
2011-05-05
2011-04-18
2011-04-08
2011-03-10
2011-02-28
文章分類
全部 (280)
生活分享 (186)
金句隨想 (5)
是但隨想 (9)
量產型 (1)
(1)
未分類 (85)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930