|
|
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
| 2010-07-01 |
分類: 未分類 |
七一,緊係去遊行啦...你地
你地唔去,我去玩咪要同你地迫!?
我點唔想架.
朝早,無 所 謂咁去左睇戲...
史力加四..
容許我講句..."不知所謂"
完全呃錢 ~_~

^呢條友重要成日除眼鏡...都唔知佢睇咩
算,我去踩單車..
- 踩到大概...馬場,好臭,D馬屎好臭 ( /_\ )

- 未到數碼港既呢到,見到個天好黑....驚落雨
去到大學果面,都係咁...但係開始有少少熱

真係好熱,就要唔順啦-,-

真係好熱,買個菠蘿冰爽爽,真係超正,
有力再沖去大埇

幾經幸苦,終卡到啦,
e...點解回歸果日黎回歸塔!?
um....咁岩姐...
|
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 |
分類: 未分類 |
唔得閒打呀連續三日
(計埋今日)
今日補番先
星一,
由於
一開市,心情指數升至半年黎新高
終於見番班人,哈
唔洗死係一角,唔洗悶到死啦
Eng
-
英文堂再掛牌,但股票不升反趺,令心情指數狂瀉
唉,第一科先黎咁挫敗...
唔合格,我... 乜你咩.... -
LS
- 相信頭先果堂都為自己打
左技好好既 "強心針" 啦
係自己虛不受補,
搞到心臟病姐
LS.RE發表本年度業績報告,並無為大市緊張情緒平復
兩科僅僅合格,多少少 (!) -
PE
- 好,終於可以有堂冇咁緊張 -
Math
- 醒起李Sir....
已經行先一步....去左美國 (!?)
所以就有人代堂,派卷啦
股市因數學既利好消息,心情指數慢慢回升
對唔晒,好彩汁多一分 -
CL
- 得番陳(?) Sir一個
一個人係咁兩邊走,
令人不禁明白....
包二奶既恐怖 (大誤)(笑) -
IS
- 講真,佢有佢對卷
我有我地玩,
俄羅斯式 (?) 是但啦,
自殺式輪盤
接近收市,IS帶動指數升回萬 八 點
放學,重諗住呢...
快快手番屋企,
點知比人帶左去沙田
食食食食食食食食食食食食食食 Burger King
重要玩住個輪盤,
即使玩得好一陣子呀,
但係呀,
已經好夠,真係可以為今日緊張既情緒降降溫
星二,眼訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓呀!
中文.
- 講份卷 wor....
冇乜信心 -
Eng,Math,IS
- 玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩玩呀 -
呢個小息,發生好多野,
好多超勁既爭鬥
中文俊爆到隻眼差唔多突出黎,
粗口都講埋 !!!
重有個曾某比人記過...
唉....
Music X2
- 派卷? Who's care?
Miss Tam 播電影睇
先係重點 -
星三啦,
英文,Math,PTH
- 玩 -
中史
- 派卷?派卷!
中史同樣發表業職報告,心情指數失守一萬點
唔太差...但有少少失望 -
中文 x2
- 今日派晒d卷啦
總叫...令人安慰番少少
中文逆市高好,市場出現 "high爆" 既現象
終於有拜夠guts比屋企人簽,點知唔洗簽 -
呢幾日都搞到我精神緊張到頂峰..
我聽日一定要放鬆放鬆 |
2010 年 6 月 24 日 星期四  |
| 2010-06-24 |
分類: 生活分享 |
星四,聽日覆診,
我先唔再同你地玩
今日, A sir (汗) 睇我地
不而為意,照做,有咩照做,
為免聽日再有野做
或者同佢地再有拖有欠
所以就快快手做晒手頭上既野,
不料,半個鐘,做晒兩篇所謂既 " Book Report "
唔係講佢要我地做果d唔重要,
而係自己我呢個白 _ 仔, hea到死,
內容簡介,90字,感想,10字
哈,
之後,有校工係期間閃黎閃去,
話有個人冇啦啦,有do~~~~~~~~到卡,
明明冇番,重要係黃埔wor..
呢個時候,又係時候要搵
林窿 ( Lam Hole ) 幫拖啦
冇野啦,其實應該冇乜事,
但咁就錯啦,
咁就......啦
大件事 !!
話要check袋,話睇下邊個有多張卡,
喊晒 (T_T) 除晒,除到成身乜都冇呀
比人睇到唔緊要,
部 i , "do"~~~~~~~~~ 比人見到先大獲, 大wok (有k音)
唉... 但lunch重要去撲張病假紙
好彩叫老師唔收住,診重有時間,對埋佢最後一面 ( T_T)
Lunch, 81k去,的士回,
折騰左成個個鐘
番到黎,死死地氣交左部電話比老師,
要係下星期以家長信加100個印花,同一萬蚊,即可以贖到佢 (T_T)
我會救你架,等我呀, i "do"~~~~~~~
平復心情,之後就做番平常野
當然係...hea 啦
我決定以畫畫黎麻醉自己
放學,見到陳俊,個天都叫對我唔係太衰 |
2010 年 6 月 23 日 星期三  |
| 2010-06-23 |
分類: 生活分享 |
第2日啦,
幾想訓係屋企唔洗番學
一入到去課室,
早會,已經...長長長長長長長長長長到死架啦,
之後重要比老師叫我地 罰 (佢話唔係罰wor) 企
無啦啦話要 訓練 企下wor...
咩料呀... 我心諗,
但係諗起係上面咁辛苦既你地,
我會企好d既...
之後hea黎hea去,
眼訓已經充斥左我個腦啦,
好彩,帶左第2本書
一本已經煲左好幾次,書面,書背,個個地方我都睇齊晒既
黃金少年,真係超正,
我覺直頭係我人生既教課書 =)
坐係到,冇野,唯有睇睇睇睇睇睇睇睇睇睇書
之後,就終於放放放放放放放放放放lunch,
好,我認,
而且有諗過走先,姐係,
冇啦啦,唔知點解,咁好巧合,
突然 有 d一早 book定 既事發生
咁就唔洗番埋下晝啦,
當然,失敗左啦,
又要訓埋落去
之後就即時九秒九,死死死死死死死死死死番屋企 |
2010 年 6 月 22 日 星期二  |
| 2010-06-22 |
分類: 生活分享 |
唉...慨嘆....
[ 你地去黃埔開心D啦...
有良心就打黎關心下我啦 ]
我不知幾想同你地咁講呀,
但你地九成九會話我串串串串串串串串串串串串串貢 (- -)
今日一番到學,
個人好虛,空虛呀...
之後就係到行黎行去
見住你地似落黎又唔落黎咁...
自己係到搵唔到野做,好白痴
之後就入課室啦
一入到去,
搵到角落位,又被迫轉位...
讀書,真係好靜....
心入面響起....
你那太空艙 能夠發出金色的光 我廢置一方 抬頭便會為你守望
第一次小息,
無聊咁死黎死去...
但係自己眼訓爆...
尋晚等左成晚OS4呀...
等唔到,諗住今朝升啦,
點知唔夠時間,要等到放學番屋企...
之彼都係玩下,寫下,訓下咁,
係放LUCNH前,就一早就做好今日份Book Report
之後,又訓左陣,
放lunch...
諗住食小跳豆...
點知...撞到佢..
希望係商場行兩行.番黎見唔到佢.
但心又諗住會見到佢,
原來佢一早走左,自作多情 ( -3- )
之後就低低b咁帶住個撈面行去官中,
點知撞唔到熟人
咁就又行番番去
最後等左好一陣子,
又入番課室
之後好過好多lor..
訓教都冇人理,
不過自己掛住睇書
睇住福爾摩斯,
一路睇,放學都睇,
欲罷不能,正 =)
好掛住你地呀,番黎末呀?
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|