. 十五
... ...
jerry_516
暱稱: 可樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
每月文章
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 280
留言總數: 116
今日人氣: 4
累積人氣: 4622
2010 年 7 月 12 日  星期一   晴天


2010-07-12 分類: 生活分享

番學last day,

 

容許我係今個學期

最後一次,hea住係hell

hea住係hall到唔知搞乜

哦!原來係散學禮

 

之後派成績表

派完之後,

講多一兩句就正式完結左2D呢一年


*留意重點*  但係我VA係 C+架  ( -^-)

 

總結下2D(!?)

又一年,升上中學第二年

今年作出左好大改變

主要都係唔想突出

同埋唔好引起咁多事端
 > 當然係做唔到啦

今年感覺上成班好河蟹啦
 > 主要係自己河蟹自己啦

班上都識到唔少人,重叫幾fd
 > Mr. 潘同學  Mr. 劉同學 Mr. 李同學 同 Mr.馮同學
    > 排名不分先後,同埋不能盡錄

fd之間,又認識更深啦

上年既傷痕又冇再加深啦

咁多位朋友同同學,

係我好好既止痛藥

更有d成為左我主診醫生啦

 

講起醫生...今年個病真係搞到好煩-,-

 

唔講衰野啦,再講番今年

今年係負出好多,

有唔同比賽啦

班分都比我地霸唔少啦

咁多得咁多位同學啦

 >但係校方冇令到我地更深刻 !!呢姐係果幾枝珍寶珠呀,自己明啦

但都要多謝所有老師

老師都真係功不可沒

Mr. Dyer我想特別多謝佢

你估人地見我地咁真係想教我地咩

我地重搞咁多作對,唉,下年成熟少少啦

 

係最後之前,

想多謝番,今年咁多位老師,朋友,同學

無言感激,

你地一個個既幫忙,開解,笑話etc.

都係我既動力,,謝!!!

 

 

最後用野仔,我的日記

幫今年埋個尾 (?)

翻開早過去的日期
春雨秋去冬季一堆筆記
當中章節已經過期
寫過的理想散失於空氣

一年復一年,

相信,下年都係差唔多

定係.....

會跟住之後既歌詞一直發展落去 !?



2010 年 7 月 8 日  星期四   晴天


2010-07-08 分類: 未分類

~暑假前拖到而家 (-,-)  7/23先補番 !?  ~

 

倒數五日,最後五日番學 - Day4
 

今日遠行,去馬灣 !

頗為期待,是關上次跟唔到去軍訓

同埋今次係2D最後一次既集體活動

 

 

經過好一兩條大橋後

就到左馬灣啦

個挪亞方舟就 淪落 係橋下面

入場,

曝曬左好一陣子

兵分幾路開始 入侵 參觀挪亞方舟啦

首先睇睇一系列 3D 既電影啦

腦已洗 頭已暈

 

再去個不知名既展覽室

一堆冇乜生氣既展品

 

再去個好多野玩既地方

算咁上下,因為算係今日最激既一part

先睇個唔知乜野既電影

呢個比起之前既好少少,cg唔錯

拿,有時踏實少少係好重要既  =)

之後玩水,一個流動廁格咁大既蝸居

上面有個水箱

拉條繩就會有水 or 波 瀉落黎

好啦,決定左冒呢個險

走入呢個恐懼鬥室啦!

估唔到等左好耐,

玩得一剎那,

不過感覺唔錯

再係果合度個黑板

好大 !!! 可以喪畫畫

唔知畫緊咩 , 呵

遊左一兩個花園後

又要比人曝曬

 

好終於有得去食野啦

食食食食 =)

重encore左一兩次

 

之後就無無謂謂咁唔知搞咩咁....

係個公園到浮游

最後番屋企

 



2010 年 7 月 7 日  星期三   晴天


2010-07-07 分類: 生活分享

倒數五日,最後五日番學 - Day2

嘉許禮...

悶爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆

之後打咩....學習咩咩咩檔案 ( ._. )

唉....又浪費一日青春!?

 

倒數五日,最後五日番學 - Day3

先係黎個...英文話劇

的確幾正

大牙既朋友們 (誤)
( 即外國人)

佢地成日講 fai siu siu la
( 即快少少啦)

重帶老師上台

玩老師 同老師玩

哈哈哈,的確好玩

 

之後汁課室,派成績表 (!)

別了... 2D  (T_T)

 

之後有班老人家黎到學校

同學既表現...

大家都拍晒手

我發覺自己...真係一個普通人

我所做既行為係同普通人一樣

的確都係唔想比人話 "扮突出"

而心入面係咁催眠自己

最終.... 我屈服...

我拍左手 ......

 

 

 

 



2010 年 7 月 5 日  星期一   晴天


2010-07-05 分類: 生活分享

倒數五日..最後五日番學 - Day 1

 

一朝早...

無啦啦發左個惡夢

不由自主咁大喊一場,

感覺喊完之後個人鬆晒

可能有好多好多野壓抑左好耐  ( -,- )

雖然改變自己迎合人好似係冇咁多野煩...

但係的確係會有後遺症........

喊完訓番,八點半再起身,

有如探老朋友一樣咁坐馬鐵

好似...差唔多有成大半年冇坐佢番學啦

係架,的確係比上次果個所謂試後活動搞到而家冇信心

但係今日真係有番少少改觀

V Show (?!)

的確係幾多野睇

對整體感覺唔差,

再加上上次leo佢地既評語既影響

我係有個期待既心情去睇

但下半場,好悶

加上不停想諗番個夢係點..

完全唔知發生咩事...

 

放學,死去沙田買個Burger King

再再再坐81K上呀媽診所

點知掛住食唔記得聽電話
(電話點黎 !? 唔知呀 -"- )^

呀媽就咁走先..

搞到自己坐小巴番屋企..

兜左個大圈...真係覺得好無謂

 



2010 年 7 月 2 日  星期五   晴天


2010-07-02 分類: 未分類

難得,今日可以訓到7點半左右.. 梗冬!

不過係有少少淆..

唔知係咪真係可以咁遲番學

好彩冇事,

之後,懷住滿有期待既心情上禮堂
( 話晒第一日 試後活動  )

點知....唉..

悶到訓,訓都悶...

直頭上一野撞死自己

播乜鬼孔子...

搞左鬼咁耐,

over run左成八個字呀....

之後死去沙田

是但行黎行去...

買糖呀,睇下書呀...

悶爆  (-,-)

唉....

 



站內搜尋
最新文章
2011-05-05
2011-04-18
2011-04-08
2011-03-10
2011-02-28
文章分類
全部 (280)
生活分享 (186)
金句隨想 (5)
是但隨想 (9)
量產型 (1)
(1)
未分類 (85)
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930