|
|
2010 年 7 月 12 日 星期一  |
| 2010-07-12 |
分類: 生活分享 |
番學last day,
容許我係今個學期
最後一次,hea住係hell
hea住係hall到唔知搞乜
哦!原來係散學禮
之後派成績表
派完之後,
講多一兩句就正式完結左2D呢一年

*留意重點* 但係我VA係 C+架 ( -^-)
總結下2D(!?)
又一年,升上中學第二年
今年作出左好大改變
主要都係唔想突出
同埋唔好引起咁多事端
> 當然係做唔到啦
今年感覺上成班好河蟹啦
> 主要係自己河蟹自己啦
班上都識到唔少人,重叫幾fd
> Mr. 潘同學 Mr. 劉同學 Mr. 李同學 同 Mr.馮同學
> 排名不分先後,同埋不能盡錄
fd之間,又認識更深啦
上年既傷痕又冇再加深啦
咁多位朋友同同學,
係我好好既止痛藥
更有d成為左我主診醫生啦
講起醫生...今年個病真係搞到好煩-,-
唔講衰野啦,再講番今年
今年係負出好多,
有唔同比賽啦
班分都比我地霸唔少啦
咁多得咁多位同學啦
>但係校方冇令到我地更深刻 !!呢姐係果幾枝珍寶珠呀,自己明啦
但都要多謝所有老師
老師都真係功不可沒
Mr. Dyer我想特別多謝佢
你估人地見我地咁真係想教我地咩
我地重搞咁多作對,唉,下年成熟少少啦
係最後之前,
想多謝番,今年咁多位老師,朋友,同學
無言感激,
你地一個個既幫忙,開解,笑話etc.
都係我既動力,,謝!!!
最後用野仔,我的日記
幫今年埋個尾 (?)
翻開早過去的日期
春雨秋去冬季一堆筆記
當中章節已經過期
寫過的理想散失於空氣
一年復一年,
相信,下年都係差唔多
定係.....
會跟住之後既歌詞一直發展落去 !?
|
2010 年 7 月 8 日 星期四  |
| 2010-07-08 |
分類: 未分類 |
~暑假前拖到而家 (-,-) 7/23先補番 !? ~
倒數五日,最後五日番學 - Day4
今日遠行,去馬灣 !
頗為期待,是關上次跟唔到去軍訓
同埋今次係2D最後一次既集體活動
經過好一兩條大橋後

就到左馬灣啦

個挪亞方舟就 淪落 係橋下面
入場,
曝曬左好一陣子
兵分幾路開始 入侵 參觀挪亞方舟啦
首先睇睇一系列 3D 既電影啦
腦已洗 頭已暈
再去個不知名既展覽室
一堆冇乜生氣既展品
再去個好多野玩既地方
算咁上下,因為算係今日最激既一part
先睇個唔知乜野既電影
呢個比起之前既好少少,cg唔錯
拿,有時踏實少少係好重要既 =)
之後玩水,一個流動廁格咁大既蝸居
上面有個水箱
拉條繩就會有水 or 波 瀉落黎
好啦,決定左冒呢個險
走入呢個恐懼鬥室啦!
估唔到等左好耐,
玩得一剎那,
不過感覺唔錯
再係果合度個黑板
好大 !!! 可以喪畫畫

唔知畫緊咩 , 呵
遊左一兩個花園後
又要比人曝曬

好終於有得去食野啦

食食食食 =)
重encore左一兩次
之後就無無謂謂咁唔知搞咩咁....
係個公園到浮游
最後番屋企
|
2010 年 7 月 7 日 星期三  |
| 2010-07-07 |
分類: 生活分享 |
倒數五日,最後五日番學 - Day2
嘉許禮...
悶爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆爆
之後打咩....學習咩咩咩檔案 ( ._. )
唉....又浪費一日青春!?
倒數五日,最後五日番學 - Day3
先係黎個...英文話劇
的確幾正
大牙既朋友們 (誤)
( 即外國人)
佢地成日講 fai siu siu la
( 即快少少啦)
重帶老師上台
玩老師 同老師玩
哈哈哈,的確好玩
之後汁課室,派成績表 (!)
別了... 2D (T_T)
之後有班老人家黎到學校
同學們咁好既表現...
大家都拍晒手
我發覺自己...真係一個普通人
我所做既行為係同普通人一樣
的確都係唔想比人話 "扮突出"
而心入面係咁催眠自己
最終.... 我屈服...
我拍左手 ......
|
2010 年 7 月 5 日 星期一  |
| 2010-07-05 |
分類: 生活分享 |
倒數五日..最後五日番學 - Day 1
一朝早...
無啦啦發左個惡夢
不由自主咁大喊一場,
感覺喊完之後個人鬆晒
可能有好多好多野壓抑左好耐 ( -,- )
雖然改變自己迎合人好似係冇咁多野煩...
但係的確係會有後遺症........
喊完訓番,八點半再起身,
有如探老朋友一樣咁坐馬鐵
好似...差唔多有成大半年冇坐佢番學啦
係架,的確係比上次果個所謂試後活動搞到而家冇信心
但係今日真係有番少少改觀
V Show (?!)
的確係幾多野睇
對整體感覺唔差,
再加上上次leo佢地既評語既影響
我係有個期待既心情去睇
但下半場,好悶
加上不停想諗番個夢係點..
完全唔知發生咩事...
放學,死去沙田買個Burger King
再再再坐81K上呀媽診所
點知掛住食唔記得聽電話
(電話點黎 !? 唔知呀 -"- )^
呀媽就咁走先..
搞到自己坐小巴番屋企..
兜左個大圈...真係覺得好無謂
|
2010 年 7 月 2 日 星期五  |
| 2010-07-02 |
分類: 未分類 |
難得,今日可以訓到7點半左右.. 梗冬!
不過係有少少淆..
唔知係咪真係可以咁遲番學
好彩冇事,
之後,懷住滿有期待既心情上禮堂
( 話晒第一日 試後活動 )
點知....唉..
悶到訓,訓都悶...
直頭上一野撞死自己
播乜鬼孔子...
搞左鬼咁耐,
over run左成八個字呀....
之後死去沙田
是但行黎行去...
買糖呀,睇下書呀...
悶爆 (-,-)
唉....
|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|