|
|
2010 年 8 月 15 日 星期日  |
| 2010-8-9 - 15 |
分類: 生活分享 |
10號 (星二)
一早約左今日出街,
四表兄弟又再約出黎
今次出旺角
我呢條友太High啦,
2點出左去啦
大圍坐車去旺角
食d野就慢慢去接恆恆
估唔到佢帶埋個fd,
當初係有少少唔太鐘意
但佢又好nice,哈哈哈
再再接埋浩洋
wawa...
接兩個人等左兩個鐘..
浩洋話轉個彎到但轉左十幾分鐘先到
當初有少少不滿 =(
但佢車埋我,咁都冇放係心
好好好,行啦
五個人,我,俊濠,浩洋同成個 "婆仔" 咁
( ok,都唔關佢地事,只係我姐.... )
我買少少野都搞左好耐,
到處搵黎搵去都冇樣岩
點似恆恆丫,買得又買,又要型wor..
咁冇計啦,人地咁靚仔,哈哈
搞左兩個鐘,終於買好晒野啦
係呢個咁大既旺角
真係乜都有...
出旺角係代表一個學生走上絕路
定係大個左少少?_?

人多車多,迫迫迫
好啦,之後大長征黎啦
由旺角慢慢慢慢慢坐車去將軍澳
 
的確係一個好遠路途
上左恆恆屋企,放低野後就去食野啦
太有趣啦,五個人就一齊食扒
 
 
~待續~
|
2010 年 8 月 2 日 星期一  |
| 2010-8-2 - 8 |
分類: 生活分享 |
2號 (星一)
家中輕輕hea過
3號,4號 (星二,三)
係呀,拉我啦
我去做童工呀 XP
竟然真係走左去呀媽做野既診所幫手
好多藥,好多文件!!!
令人頭昏腦脹既氣味,
但對呢到所有野好奇


趺落黎都真係幾大獲..
5號 (星四)
約左出黎 "做" 功課
當然過程中少不免有 "交流" 啦

竟然一日之間,我做左成大半既功課,哈哈
8號 (星日)
又參加family鴨仔團
主要係四圍兜,但無目標,
有野想睇時候,通想都夠鐘番屋企
今日又抱住呢個態度一齊出街啦

懷疑已走到世界既邊緣...
唔知去左邊啦 (0.0)



之後係異次元舊區走出黎之後,
去左荃新天地
 
見到對鞋,想買既時候...
又要走 , 我 ...... 唉....

買杯Happy lemon飲,下一下火
夜晚,同屋企人一齊食飯,
都算補番數 ....
難得,難得,
第三星期完 |
2010 年 7 月 31 日 星期六  |
| 2010-7-26 - 2010-8-1 |
分類: 生活分享 |
本星期超超超超超超重點 : 星期三!
其他都係個不值一提,虛渡光陰 , 哈
26號 (星一)
本來打算今日去書展,可惜約唔到,推後一日 =)
27號 (星二)
好野 =) 終於出得,
十一點左右,死左出去
( 比平時更更更趕住死出去,
遲到呢個例行原因之外,
真係好想快D去到,
陳俊,屎D,何祥佢地真係太耐冇見 )
先係burger 傾 ,食個 "lunch"
之後去番大圍,
決定81c同火車兩者既人生交叉點之間,
最後,我地決定左係火車架
> 車廂內
>我地幾個之間真係有少少生疏
(主要係我同佢地生疏,
畢竟始終唔同學校 )
有人拍拖,坐車期間,自己傾電話
有人睇波,係車入面拋出一大堆我唔明既野
咁我呢....?
的確搭唔到嘴....
(p.s唔好講到咁多人,其實連埋我都得四個人姐 -.-" )
>結論 : 斷線風箏散失風裡 大家都變了那可追 - 下次再見 - 古巨基
落車,暫時放低唔開心,
收拾心情去書展
搵搵搵路去,係紅磡行行行
>紅磡
>係最後先發現要去尖沙咀坐船,
算啦,都要去架啦
爭持左好耐都未決定好坐咩
結果要打去線上問巴線路線
我地當時紅磡火車站外既巴士站
屎D講左我地既位置,
得出既回應就係 : 落你下面搭呀!
諗左好耐,終於知道要落下面紅隧搭車,
又亂又慌咁,唔識去,
最後都係坐的士
結論 : Leo,真的不能沒有你 (-V-)
終於去到啦,
超難搵入口 ( \口/ )
超白痴咁行左一大個圈
搵到地方入,
原來有個BUG位,
可以Skip一堆人
之後入到場啦
>書展內
>三點至四點到
發現五點完場 ,囧晒
買到飛之後,即時急急腳喪跑
入到最大既hall (hall 1a to 1e !?)
分兩組,我同陳俊一組,
人迫到真係好似動物大遷徙咁不過,
都唔止,重要係個九龍公園咁細既地方,
唔係非洲大草原
總之,超易失散!
終於搵到方法定位後,就去買本pandaman,
目標明確!
之後重見到本雲海既書,買埋 -p-

呢個hall既野就買完啦,
到陳俊,估唔到佢比我更憂悠寡斷,
定係佢搵唔到野買呢...
佢只係買左本品三國!
再去hall 3,
二個再分一個,
自己有自己行,
買usb,筆
之後行黎行去,都搵唔到野想要,
就咁就走啦
> 感覺上今次plan得超差,都係冇左靈魂人物既關係啦 (-p-)
p.s. 我原全見唔到靚模wor,可能我冇行晒啦
但係如果,我都係睇主要果幾間大書局
咁安排法,正常去睇書既人見唔到的話,都唔錯丫
走啦,下年會唔會再有機會黎 (?_?)

之後,又決定唔到坐咩
都係坐船 ( -p- )
番到尖沙咀
食大家樂 (-,-)

食呢餐....令我有少少鐘意左飲呢類飲品,
入面有一粒粒果d..
食完就番屋企啦,
話說今朝之前,
已經收到次俊豪表哥打黎既電話
夜晚,又收到佢既電話,
原來,佢要走啦...
話要去一個好遠好遠既地方.....
(T_T).....
佢話要去英國讀書..
唉...... 唔識講太多
話晒我對於別離係最驚 ....
......
我估今日之後會令我更珍惜一個又一個既朋友,家人
28號 (星三)
是日去醫院覆診
29號 (星四)
今日出婆婆屋企,

影左呢張相,
地點係我細個住既屋村..
唔知點解..
好感慨...
覺得自己同細佬好似有好大既代溝..
相距九年,大概半米既距離...
但唔止咁多,
我細個有公公,爺爺,嫲嫲照顧
可惜佢地都唔再係到...
又有差唔多年齡既表哥同自己玩
但細佬真係出世得太遲..
雖然性格同樣都有少少似,
但始終我地都係生長既環境唔同,
我細佬係醒好多,
佢而家已經打緊機,
比我細個重玩緊玩具車,
真係醒好多
但我就係驚佢冇左小朋友應有既果種童真...
唉....
30號 (星五)
覆完診,番屋企
之後同樂文玩左陣
拿拿拿,就真係樂極就生個悲啦
等呀叔話你知啦
就係玩到最high果陣...
佢甩左隻牙囉
唉....這都是年輕犯的錯
同我細個差唔多大,
一樣甩左隻牙

1號 ~8月啦 (星期日)
太無聊了,竟去動漫節
朝早先同屋企人飲個早荼先...
(無錯,係同屋企人去架 -.-)

之後去到紅磡,
今次終於識搭巴士啦
到左,買飛,入場
一入到場,見到部xbox kinect
塞左個入口..
安排超超超超不當囉


一開次去左排睇lego,帶左錢但真係冇乜野買
乜都比d炒家買晒
之後去睇到左d插畫d作品
 
之後睇d公仔比賽果d

肚餓,係時候食野...
但係係享用左呢個 "美食" 之後
我終於覺得要珍惜食物

一個粉刷咁既包...點頂?
好啦,算啦,行夠啦...
係時候閃,
行到旺角,影左張有少少怪既相..

樂文書局 !?
好,第二星期完 |
2010 年 7 月 24 日 星期六  |
| 2010-07- 18 to 24 |
分類: 未分類 |
暑假第二星期啦,
又一個看似充滿希望既一個星期,
會唔會...
就又要面對,一個又一個既困難?
19號 (星一)
病人
v
電視 with 好多台
+
電腦
+
床
=
廢人 (XP)
一直都坐係張床,囧
好彩有好多野睇
Cartoon Network 成日都播
Tom And Jerry ! 正!
雖然簡單.但又真係好笑,
入院之後發覺簡簡單單都好夠
> fact : 周圍咁多電子產品重叫簡單 !?
之後,林保全 醫生又黎搵我啦
原來今晚應該出得院
食埋個最後晚餐就出院啦

食住呢個飯,真係諗係起真正既簡單
以前,同呀爸,踩單車,去新港城
食個午餐,
重會有傾唔完既話題
咁先叫簡單ma...
而家?邊有丫,眼前得閃下閃下既 i 乜 i 物....
唉...
夜晚,真正出院
好野,再買多本奴奴既銀河道士
推薦,主要係好笑姐
20 to 23 號 (星二 to 星五)
打打打打打打機...
不過而家轉左aoe3 (-p-)
24號 (星六)
比人俊豪叫左出沙田行
去左睇波鞋
再食Burger King,
行到去好運
玩緊下面呢部機 (-p-)

我入第一次一蚊,
俊豪玩先,佢中左果個唔一致
到我,是但玩,頭兩個都係 7
之後係個4
777就有大獎,
比佢搞到我有少少自豪
再玩,原來係個trick!
第2次玩,頭果兩個一定係七 ,囧
我竟然比佢呃左
雖然,唔太爽呀個心情
但起碼又多個回憶 =)
24日 (星日)
是日BBQ,
去俊豪屋企, Nice =)
有兩點,我係係果度發現度架
1).對住一大推球星poster,
佢地個個都好似想射你咁,
咁訓唔訓到架呢?
2).一班男人,係間房入面,
係到同時係到大嗌,
佢地做緊咩呢?
冇錯啦,佢地係玩緊winning既
我有少少覺得古怪,因為我真係唔鐘意足球-,-

起爐 起錨起爐 起錨起爐 起錨起爐 起錨!

野食 食野 野食 食野

佩服! BBQ定韓燒?_?

大人密密燒,細既係上面等食囉,囧

ok,對唔住,我係唔少小心張隻蝦跌左落個爐 ( - - )
今日玩完,第二星期都完啦
|
2010 年 7 月 17 日 星期六  |
| 2010-7-13 to 17 |
分類: 生活分享 |
暑假第一個星期,
唔洗第一日,
一放學炸,
我已經打緊機
決定今個假期玩pc game!
第一個係emergency4
收到浚既邀請就玩啦
重要連線玩左幾日
13,14號 (星二,星三)
但好衰唔衰,
比個何樂文傳染左我,
又發燒,又病啦囧
15號 (星四)
但係....我照出街,
哈,我又作賤自己,囧

第一次帶呀浚同呀俊黎Burger King,
就咁令佢地上左隱

重有武林絕學係間格仔店到,可惜冇買到 (-,-)
16號 (星五)
發現病得更勁,冇計
而且又腎炎
17號 (星六)
夜晚重打緊機,
同陳俊打緊em4
聽到我話要入院
佢都係叫我入
咁我入囉
係個風雨交更既夜晚
飛的去睇急症
等到成十二點
一堆姑媽,表哥,表姐黎左
入院姐,洗乜咁大陣象
> fact : 咁岩佢地食飯,順便黎睇下我炸,諗多左啦 ( -p-)
最後去左仁安
搞一大輪終於去到
巧合,見到 Mrs. 關同學
係果到等.....左好耐
人球般行黎行去
重好似打拳咁"嬲"住塊野
之後一直睇鋼之fa,冇睇一兩集,笑
好彩大概睇得明
等左好耐上房,
去左間雙人房
格離又冇人
姐係係單人房,
重要好大,正 =)
18號 (星日)
成日都睇電視
私人電視,不過...好咩?
要用耳筒wor
整到整耳好痛 (-.-)
講番早餐

唔太鐘意,不過算啦 =)
係wor,未介紹呢排入camp既房
> 係呀,我當入camp架啦

係咁簡單架啦,
不過幾好玩,
比係屋企,
呢度我都幾鐘意
係差部電腦姐...
講完之後,
屋企人就速遞左部電腦黎啦 (XP)
之後就上陣網,
再沖涼,之後就食飯啦

之後既夜晚,
就係咁比人嘈醒,
同不停食藥
p.s. 我個醫生好似林保全(個樣)
第一星期完 |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 56 | »
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|